Blaabar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Skönt att man inte firar sånt här så man har en skön dag med pokern Citera
Hjort Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag är bakfull idag istället för imorrn. Hur fel är det? Citera
kfluffie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag är bakfull idag istället för imorrn. Hur fel är det? Det är lugnt. Det är ju sommar. Då är allt som det ska. MVH //KF GLAD MIDSOMMAR FFS! Citera
hansolo Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Glad Midsommar! visst man kan ha kul utan poker, men varför chansa nej det blir sill, snaps, sex och sen sova! Ha en trevlig dag allihop och drick tills ni känner att ni e nära på att spy, då e de bra! Citera
kfluffie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Glad Midsommar! visst man kan ha kul utan poker, men varför chansa nej det blir sill, snaps, sex och sen sova! Ha en trevlig dag allihop och drick tills ni känner att ni e nära på att spy, då e de bra! Ha inte för höga förhoppningar bara så du blir besviken. Kommer nog sluta med att du blev nobbad, sitter hemma och är arg och förbannad för att Hon inte släppte till och sedan så kommer du fylletiltslaska bort hela rullen, vakna upp på Midsommardagen bakfull som ett ägg och ska dra en HU och sedan ser du att hela rullen är borta, du går och spyr och går och lägger dig i sängen med ångest i hela kroppen. MVH //KF - Glädjedödare. Citera
Nick Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Ha en skön Midsommar allihopa Snart är det julafton igen Citera
The Grand Bark Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag är bakfull idag istället för imorrn. Hur fel är det? Du vet inte hur lyckligt lottad du är... Citera
MJ Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag är bakfull idag istället för imorrn. Hur fel är det? Jag har också samma upplägg. Tror stenhårt på det, då det inte kommer vara vilken midsommardag som helst imorgon... Citera
QoS Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Glad midsommar! Har precis ätit gött från grillen och nu blir det tårta, yay! - QoS Citera
hansolo Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Glad Midsommar! visst man kan ha kul utan poker, men varför chansa nej det blir sill, snaps, sex och sen sova! Ha en trevlig dag allihop och drick tills ni känner att ni e nära på att spy, då e de bra! Ha inte för höga förhoppningar bara så du blir besviken. Kommer nog sluta med att du blev nobbad, sitter hemma och är arg och förbannad för att Hon inte släppte till och sedan så kommer du fylletiltslaska bort hela rullen, vakna upp på Midsommardagen bakfull som ett ägg och ska dra en HU och sedan ser du att hela rullen är borta, du går och spyr och går och lägger dig i sängen med ångest i hela kroppen. MVH //KF - Glädjedödare. du är min riddare (eller räddare) i nöden, jo visst sitter ja här utan sex och utan sömn, men tilt-slaskat de har ja inte gjort så ja har fortfarande lite vett kvar i kroppen. så när ja vaknar upp i morron så har ja både bakfylla och bankrullen kvar, dock så får ja nog dra en runk eller nått men de kunde vatt mycke värre !!! tack för dina goda råd KF! Citera
Recommended Posts