Gå till innehåll

Travel and lodging under WSOP?


KidNamedEd

Recommended Posts

Har två resor till WSOP, men kan inte utnyttja dem båda. Det är Travel + Lodging (1 vecka) och buy-in som är medräknat i paketet. Jag undrar lite smått vad man skulle kunna tänkas få för Flyg till Las Vegas samt en veckas boende? Vet inte var man bor eller vad det finns för alternativ. Dessutom kunde jag flyga från både Tokyo och Sthlm eller Paris etc. så det är väl schysst.

 

Hoppas ni förstår mig såpass att ni kan hjälpa mig. Hade det varit ett totalt värde på paketet hade jag bara dragit bort buy-in, men så är inte fallet. :( Så bara en "ungefärlig" summa eller värde efter alternativ räcker.

 

Förlåt om detta är fel ställe att posta i, kanske Poker Off Topic hade passat bättre, men det rör sig ändå lite om WSOP. :)

 

KidNamedEd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En flygresa med SAS under WSOP-tider kostar runt 10.000 kr, billigare om man enbart flyger till New York och sedan fixar något billigare inrikesflyg med annat bolag.

 

Hotell kan man få för runt $60 natten om man nu inte MÅSTE bo på strippen, så paketet är värt runt 10-13.000 som alternativkostnad om man ska köpa flyg/boende själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...