Myssion Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 30-35% flops seen är rättså högt om man inte har järnkoll på hur man ska spela. Igentligen spelar inte flops seen så stor roll de är VPIP som sär viktigt. Sant, lite slarvigt av mig, å andra sidan finns det ju en kraftig korrelation mellan de två. Citera
FatherWalle Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2006 30-35% flops seen är rättså högt om man inte har järnkoll på hur man ska spela. I övrigt: Höj alltid först in och bli mer aggro efter flåppen. Precis det jag menade förut med att högre än 30% Flops seen är jag inte så behaglig med att spela.. Ska tänka på att bli mer agg efter flopp och liknande Citera
inkassera Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hur får du fram den där tabellen? det är pokeroffice du använder antar jag men måste man ha po2 för det där? Själv har jag 1an och skulle gärna få en lite mer överskådlig tabell på mitt spel, hur gör jag? Citera
back Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hur får du fram den där tabellen? det är pokeroffice du använder antar jag men måste man ha po2 för det där? Själv har jag 1an och skulle gärna få en lite mer överskådlig tabell på mitt spel, hur gör jag? Ja man måste ha PO2 Citera
FatherWalle Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hur får du fram den där tabellen? det är pokeroffice du använder antar jag men måste man ha po2 för det där? Själv har jag 1an och skulle gärna få en lite mer överskådlig tabell på mitt spel, hur gör jag? Japp PO2 Citera
theraven Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 hur får man en mer överskådlg tabell på 2an? Citera
FatherWalle Postad 24 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2006 hur får man en mer överskådlg tabell på 2an? Markera nivån du vill ha tabell för och högerklicka Citera
serenity Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Voluntarely put money in pot, dvs hur ofta man synar blinds/raises/själv höjer preflop. AKA VP$IP. Citera
Kri11 Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Jag tycker allt du ska ta och läsa lite pokerböcker. Det ger dig bra tips och sådant som är mycket användbart i ditt pokerspel. Citera
AAisking Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Sandbagging Also known as: Slowplay. Sandbagging is another term for slowplaying. It means to either check or bet weakly when you have a strong hand. Sandbagging also can be a synonym for check-raising. Citera
Recommended Posts