NötTorsken Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hur skulle det inte kunna hända? Hur lyckades kroaten dra på sig TRE gula kort utan att få rött? Hur kunde domaren missa att en kroatisk försvarare boxade bort bollen med handen istället för att nicka? Hur kunde kroatien få 2 (läs 3) röda kort? Hur var det tänkt att Australien skulle förlora? JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I SVAREN PÅ OVANSTÅENDE FRÅGOR! Varför... ? AUSTRALIEN TAR VM-GULD! VM-GULD för hela slanten!!!!!!!!!!! OJ VAD MAN KROSSAR! HUR SKA DET INTE GÅ VÄGEN??? Fan vad Mark Widuka gör ett bra jobb i straffområdet, fyfan vad med försvarare han drar på sig. Cahill? Måste ha bäst kondis i VM. Han är ju så sjukt snabb, sjukt teknisk, sjukt GRYM! VM-GULD till landet kängru !!!!!!!! Citera
ematic Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hahaha, grattis! Men höll faktiskt på Kroatien. Du glömmer ju den största liraren, Guuuuuuuus Hiddink! Lycka till! Citera
bzkt Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Tycker vi återkommer till den här tråden när dem åkt ur i 1/8-delsfinalen Citera
HipsterDufus Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Advance Australia Fair!!! Socceroos kommer att spöa skiten ur gipskatterna i åttondelen Citera
jaroiten Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Jag väntar på Jennez kommentar här. Tar Australien VM-guld Jennez? Citera
chapman Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Såg Austalien-Japan matchen och hissade redan där en flagga för Australien. Känns riktigt kul. Mina positiva överrasknngar tillsammans med Ghana Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Det finns redan VM-trådar, håll er till dem tack. Citera
Recommended Posts