Flap Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Hej! Var kan man se Instruktionsvideos och videos som spelare laggt upp själva? Har läst lite här och där om Stoxtrader vart kam man se hans filmer? Tack för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 http://www.pokeravi.com http://www.stoxpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 ok tack! Är de kostnadsfria? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 ok tack! Är de kostnadsfria? de på pokeravi är det. stox vill ha $50+$20(?)/månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbespoker Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 Kanske lite off-topic men ändå.. Hur gör man för att öppna dessa videos? Jag tänker på pokerAVI. Jag installerar bara en fil som inte går att öppna. Det står att filtypen är .RAR. Windows Media Player lyckas inte öppna filen och jag har installerat XviD (som det står på hemsidan) men utan framgång. Vad behöver göras för att kunna se pokerfilmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theForce Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 Den är nedpackad (jmfr. .zip). Du behöver winrar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbespoker Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 Tack för svaret Men var kan jag ladda ner det? Någon länk dit? Inte alltför bra på datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbespoker Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 Jag hittade programmet och tittar just nu på en pokerfilm. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts