Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå, nu har jag fått ett till mail ifrån unibet och det lyder så här:

"Hej

Torsdagen den 29 juni klockan 20.00, alltså nästa vecka, går den andra lag pokerturneringen på Unibet gå av stapeln. Buy-in kommer även den här gången att vara 10 euro, pengar som fördelas i vanlig ordning mellan de individuella spelarna. Priset till den klubb som placerar sig bäst blir som förra gången 10 000 kr.

Vi hoppas att så många av era medlemmar som möjligt vill delta och gör sina deposits under klubbens länk. Eftersom ni fortfarande får 250 kr per depositer är ett förslag att ni ordnar en freeroll för era medlemmar som gjort deposits."

Jag tänker göra såhär, alla som reggar sig genom klubben på unibet och deltager i denna turnering får en gratis fredagsturnering. När ni regga er där genom klubbens länk och deltager i denna turnering, skickar ni mig ett mail, så har ni ett gratis inköp på valfri fredagsturnering!

Låter det bra?

Turneringen på unibet kostar 10euro och minsta insättning kan jag tänka mig är 20euro som är 180kr!!! Det låter väl som en helt underbar deal, ifrån oss? När du sedan för över pengar till Pokerkontot så anger du koden POKER i bonuskodsfältet, så ger vi dig 100% bonus, upp till 30 euro. Observera att bonusen först betalas ut när du nått 150 VIP poäng.

Kom ihåg att klubben har det dåligt ställt nu under sommarhalvåret, så ni som ska vara med se till och vinn!

Och här är länken: http://www.unibet.com/hoforspoker

Är det några frågor maila/ring mig/

Lösenordet till turneringen är: lagturnering

Postad

Ni som vet att ni ska vara med kan ju skriva det här:

1. Tomtekenta (nyreggad) 250

2. smurf_75 (nyreggad) 250

3. _huggorm_ (nyreggad) 250

4. Riverapan (nyreggad) 250

5. kennyking2( nyreggad)250

6. Yzze19

7. Ekke_83

8. L_I_F

9. salk666 (nyreggad)250

10.Slimman48 (nyreggad)250

11.Adam_13 (nyreggad?)

12. Iplay2win (nyreggad)

13. jannemarc(nyreggad)250

14. mcn

Jag fyller bara på här, så ni kan besvara så uppdaterar jag här!

Postad

Låter skoj! Jag kan tänka mig slaska lite. Jag sätter in lite pengar nu och om jag inte har annat för mig på fredag så spelar jag turneringen också, annars får lillebror spela den.

Postad

Jag som trodde att "lagpokern" var på fredag (Den du skulle skriva upp mig till), men såg nu att den var på torsdag. Det possitiva är att jag kan spela lagpoker turneringen till 100% nu, men inte Big stack poker tour (som jag trodde var på lördag) Har tävling då. Hoppas på Hofors vinst på torsdag iaf. Ses då alla som ska vara med.

Postad

KOM IHÅG att jag måste ha era uppgifter "pokeralias + email"!

Lika för alla er som redan har konto på unibet, så måste jag ha era uppgifter dvs pokeralias på unibet och helst eran email ni använder där!

Postad
Ni som vet att ni ska vara med kan ju skriva det här:

1. Tomtekenta (nyreggad)

2. smurf_75 (nyreggad)

3. _huggorm_ (nyreggad)

4. Riverapan (nyreggad)

5. kennyking2( nyreggad)

6. Yzze19

7. Ekke_83

8. L_I_F

9. salk666 (nyreggad)

10.Slimman48 (nyreggad)

11.adam_13

Jag fyller bara på här, så ni kan besvara så uppdaterar jag här!

• 2 weeks later...
Postad

Det här mailet fick jag av han som hade hant om unibets lagpoker turnering:

Hej

Tyvärr kan vi inte betala ut pengarna för nya depositers till ditt Unibet konto. Fakturan skickas till:

TBS AB

Unibet Ltd

Skeppsbron 26, 3 tr

111 30 Stockholm

Skriv Niclas Ruthberg på fakturan så betalas pengarna ut snabbt. Ni har nu fem depositers och kan därför fakturera 1250 kr. Är du osäker på hur du ska göra, kan vi höras nästa vecka för noggrannare instruktioner, är i Båstad denna vecka och har därför fullt upp.

5st bara? Måste vara ett gäng som gjort fel när dom reggade sig? :roll:

Jag skickade ett mail till han och jag får väl ett svar efter han vart i Båtstad så vi kan ordna till det!

• 3 weeks later...
  • 3 months later...