kentAA Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Hallå, nu har jag fått ett till mail ifrån unibet och det lyder så här: "Hej Torsdagen den 29 juni klockan 20.00, alltså nästa vecka, går den andra lag pokerturneringen på Unibet gå av stapeln. Buy-in kommer även den här gången att vara 10 euro, pengar som fördelas i vanlig ordning mellan de individuella spelarna. Priset till den klubb som placerar sig bäst blir som förra gången 10 000 kr. Vi hoppas att så många av era medlemmar som möjligt vill delta och gör sina deposits under klubbens länk. Eftersom ni fortfarande får 250 kr per depositer är ett förslag att ni ordnar en freeroll för era medlemmar som gjort deposits." Jag tänker göra såhär, alla som reggar sig genom klubben på unibet och deltager i denna turnering får en gratis fredagsturnering. När ni regga er där genom klubbens länk och deltager i denna turnering, skickar ni mig ett mail, så har ni ett gratis inköp på valfri fredagsturnering! Låter det bra? Turneringen på unibet kostar 10euro och minsta insättning kan jag tänka mig är 20euro som är 180kr!!! Det låter väl som en helt underbar deal, ifrån oss? När du sedan för över pengar till Pokerkontot så anger du koden POKER i bonuskodsfältet, så ger vi dig 100% bonus, upp till 30 euro. Observera att bonusen först betalas ut när du nått 150 VIP poäng. Kom ihåg att klubben har det dåligt ställt nu under sommarhalvåret, så ni som ska vara med se till och vinn! Och här är länken: http://www.unibet.com/hoforspoker Är det några frågor maila/ring mig/ Lösenordet till turneringen är: lagturnering Citera
kentAA Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 Ni som vet att ni ska vara med kan ju skriva det här: 1. Tomtekenta (nyreggad) 250 2. smurf_75 (nyreggad) 250 3. _huggorm_ (nyreggad) 250 4. Riverapan (nyreggad) 250 5. kennyking2( nyreggad)250 6. Yzze19 7. Ekke_83 8. L_I_F 9. salk666 (nyreggad)250 10.Slimman48 (nyreggad)250 11.Adam_13 (nyreggad?) 12. Iplay2win (nyreggad) 13. jannemarc(nyreggad)250 14. mcn Jag fyller bara på här, så ni kan besvara så uppdaterar jag här! Citera
EldorKB Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Låter skoj! Jag kan tänka mig slaska lite. Jag sätter in lite pengar nu och om jag inte har annat för mig på fredag så spelar jag turneringen också, annars får lillebror spela den. Citera
EldorKB Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Så kent! Nu har jag satt in lite euro, klickade via länken och tror jag gjorde allt rätt. Så skriv upp mig till på fredag. Ha det gött. Citera
kentAA Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Eldor? Hajar inte, på fredag är det Big stack poker tour, man får en vanlig fredagspoker inköp(250kr) valfri under hela året! Citera
EldorKB Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Jag som trodde att "lagpokern" var på fredag (Den du skulle skriva upp mig till), men såg nu att den var på torsdag. Det possitiva är att jag kan spela lagpoker turneringen till 100% nu, men inte Big stack poker tour (som jag trodde var på lördag) Har tävling då. Hoppas på Hofors vinst på torsdag iaf. Ses då alla som ska vara med. Citera
kentAA Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 KOM IHÅG att jag måste ha era uppgifter "pokeralias + email"! Lika för alla er som redan har konto på unibet, så måste jag ha era uppgifter dvs pokeralias på unibet och helst eran email ni använder där! Citera
kentAA Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 DavidH skickar du dina uppgifter till mig.. Citera
spader123 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Har reggat mig vart skickar jag mina uppgifter spader123 Citera
kentAA Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vad du heter på sajten kan du skriva här eller skicka ett mail till mig eller slå en signal! Edit: Jag såg ditt alias på sajten, eller jag antar att det är du Citera
adam_13 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Ni som vet att ni ska vara med kan ju skriva det här: 1. Tomtekenta (nyreggad) 2. smurf_75 (nyreggad) 3. _huggorm_ (nyreggad) 4. Riverapan (nyreggad) 5. kennyking2( nyreggad) 6. Yzze19 7. Ekke_83 8. L_I_F 9. salk666 (nyreggad) 10.Slimman48 (nyreggad) 11.adam_13 Jag fyller bara på här, så ni kan besvara så uppdaterar jag här! Citera
EldorKB Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Mitt username är: Iplay2win Och min mailadress är den vanliga, msn adressen. GL all // David Hägg Citera
kentAA Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det här mailet fick jag av han som hade hant om unibets lagpoker turnering: Hej Tyvärr kan vi inte betala ut pengarna för nya depositers till ditt Unibet konto. Fakturan skickas till: TBS AB Unibet Ltd Skeppsbron 26, 3 tr 111 30 Stockholm Skriv Niclas Ruthberg på fakturan så betalas pengarna ut snabbt. Ni har nu fem depositers och kan därför fakturera 1250 kr. Är du osäker på hur du ska göra, kan vi höras nästa vecka för noggrannare instruktioner, är i Båstad denna vecka och har därför fullt upp. 5st bara? Måste vara ett gäng som gjort fel när dom reggade sig? Jag skickade ett mail till han och jag får väl ett svar efter han vart i Båtstad så vi kan ordna till det! Citera
kentAA Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Är det någon som vet att sig regga sig fel eller hade strul när ni gjorde konto? Så kanske det går att lösa sig ändå.. Citera
kentAA Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 TjoHO nu har stålarna kommit tog bara ett halvår Citera
Recommended Posts