Sladden Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Hoppas man får skriva ett sådant här meddelande. Jag undrar om man kan göra egen freeroll på någon pokerklient? Eller om det är någon här som äger någon klient som vill hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 finns i d ganska många clienter... (läste turneringar, inte freerolls, sorry), men ta kontakt med en site som du vill spela freerollen på så förtäljer de vad de vill ha i utbyte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Prata direkt med siterna om sånt. Grejen är ju att de vill ha sign-ups i utbyte, så du måste ju kunna erbjuda det. Annars är det nog rätt kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladden Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Självklart kommer jag göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts