Gå till innehåll

Playmoney vs Realmoney turneringar?


kyloxx

Recommended Posts

pokerstars har ju stort utbud på mindre playmoneyturneringar, mellan 9 och 45 platser. dessutom finns freeplayturneringar med flera tusen platser som kostar 300+20 playmoney.. hur stor skillnad är det mellan dessa och realmoneyturneringar? i början är det förstås väldigt många tomtar med, men i slutet känns det som att alla är väldigt seriösa, någon som vet hur det ligger till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta genast upp och spela med playmoney, det ger abolsut inget. Snarare så att du lär dig spela på fel sätt. Jag gjorde det misstaget när jag började för 3 år sedan. Jag krossade Partys playmoney-sng, men hur gick det sen då jag spelade med riktiga pengar? :(

 

Vill du spela billiga turneringar finns följande sng's med minsta inköp:

TribecaTables - $0,1+0,01

Tain - $2+0,2

B2B - €1+0,1

Microgaming: $0,75+0,25

Pacific: $2,5+0,5

 

Du borde ha råd att nöta dom turneringarna på Tribeca eller B2B iaf. På B2B är motståndet förvånansvärt seriöst på 1€!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Jag började också med playmoney och tyckte jag va ett riktigt proffs eftersom jag slakta playmoney borden..vad fel man kan ha :lol:

 

 

Tips är att ta ett gratiserbjudande, tex att du reggar dej så får du 10 dollar gratis, det va så jag börja med realmoney på primanätverket, börja med de lägsta sit and go-borden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...