Gå till innehåll

Vad hände efter mitt mål?


tobas

Recommended Posts

Detta är mitt problem!!

 

BR (från start): 50$

 

BR (1vecka efter): 3,900$

 

Jag måste berätta detta, jag vet inte om någon annan har upplevt detta men jag tycker det är rätt så sjukt.. Jag har spelat poker i 3år över internet och har alltid längtat efter den där stora segern, som jag nu fick för 4 dagar sedan ( 3,500$ )... Men sen händer det mystiska jag börjar tröttna på poker att spela på dom nivåerna jag brukade göra innan vinsten känns helt meningslöst och när jag väl spelar några nivåer upp t.ex 22$ sit and go så är inte det heller motiverade, har ett praktexempel från igår var anmäld till en 11$ rebuy tunering på party och första priset gav 1000$ men jag kände typ " fan så jävla lite pengar det är i potten " och så spelade jag helt usel poker och så har det fortsatt, jag tycker detta är riktigt riktigt tråkigt men jag känner typ NOLL och är helt OMOTIVERAD när jag spelar, känns som om jag är helt mätt efter storvinsten! Skulle vara kul om någon hade varit med om liknanande och om det finns några tips på vad jag ska göra för att få tillbaka suget.. Ska jag ta ett break ett tag från pokern och hitta suget och börja om från start där jag brukade spela ( typ 5-10$ sit and go ) eller ska jag göra nånting annat för att hitta tillbaka till gammla hederliga pokersuget... känns bedrövligt faktiskt att jag ska nå mitt MÅL och sen inte hitta någon motivation efter den vinsten..

Jag har iaf beslutat att alltså plocka ut alla pengar från party och ta ett litet break från pokern.. hoppas på många synpunkter angående detta då jag tycker det är ett bedrövligt problem ( i allafall för mig )

 

MVH// Tobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som du säger. Ta ut pengarna och lev i lite lyx under sommaren och kom tillbaka när motivationen kommer tillbaka vilket den antagligen gör!

 

Grattis till vinsten föresten!

 

Tackar, vad ska jag göra om jag fortfarande inte hittar motivationen efter uppehållet? ska jag dela upp pengarna jag vunnit och kanske gå upp lite i nivå på cash game + Sng ?? säg att jag tar 5 000kr av dom här 30 000 och lägger dom till pokerpengar i framtiden?? Eller ska jag börja helt om och börja spela som jag brukade göra, en insättning på 500 kr och köra 5$ sit and go och 0.10/0.20 Cash games?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, vad ska jag göra om jag fortfarande inte hittar motivationen efter uppehållet?

 

Fortsätt uppehållet tills du hittar motivationen?

 

Låter inte som du tänkt leva på det, och för de som bara spelar för rekreation/mindre sidoinkomst så finns det ju inget nödvänligt i att plåga sig genom att sitta där utan motivation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...