Gå till innehåll

Vilka pokersajter har bäst SnG?


walkertullaris

Recommended Posts

Hej!

 

Vilka siter anser ni det vara bäst att spela låglimit SnG?

Är det Party som gäller eller?

Har mest spelat 0.5/1 fixed limit där, bara en 4-5000 händer i min PT databas, troligtvis en aldeles för bra bb/100 för att hålla i längde (3.5-4 har jag för mig, är ju på jobbet nu), blir väldigt mekanisk tråkig poker.

 

Tänkte därför skapa en helt ny databas för NL SnG spel när jag fått och läst Sklanskys nya bok om NL (Det har ju mest blivit fixed limit böker man plöjt igenom).

 

Är ju bra att få övning inför de SnG jag spelar hemma, 25:- SnG är roande även om vi får ha en lite snabb struktur med 10min per nivå.

 

Varit många roliga händer där, förolämpade min flickvän när hon bluffar ut mig ur en pott med 4 i samma färg på boardet och jag har ingen i den (inte hon heller såklart).

Skojar ni att jag TILTA efter det :)

Var tvungen att erkänna att hon ägde mig fullständigt under den potten, hatten av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill spela playmoney sng:s så är PokerStars att rekomendera :) Fast det vill du antagligen inte eller?

 

Nej jag tänke mer $5 (eller lägre) SnG.

Har spelat en del SnGs med playmoney på Stars men det är som med vanliga PlayMoney bord mycket skumt spel med ofta 2-3 som går all-in direkt med vilka skräp händer som hellst, ger inte mycket övning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...