hf89fc Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 varför spela 1/2 med 50k? förmodligen för att han är ganska smart Men även för att han har en sådan selstil ? Citera
TANDEMCYKELN Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Vänner, Förstår ni inte att det är ett troll? Han sitter och asgarvar framför burken varenda gång det kommer inlägg i tråden. Citera
MJ Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Vänner, Förstår ni inte att det är ett troll? Han sitter och asgarvar framför burken varenda gång det kommer inlägg i tråden. Ja nu måste folk svara på sng-frågor istället. Snälla försök hålla den här tråden under 6 sidor!!! Citera
Zyr Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Får man fråga vad din BR ligger på och hur länge du byggt? Mvh Dalsten Började spela för 2 år sedan. BR=$50k du påminner ganska mkt om mig, jag har spelat ca 2 år snart, har väl dragit in runt $50-60k totalt spelar just nu NL200 med $6500 i "rulle" (mina tidigare vinster har jag gjort andra saker för, typ lägenhet, har mkt på bankkontot som jag inte tänker spela för om det nu inte krisar och jag losar dessa 6k) har spelat ca 30 000 händer på exakt en månad nu, snittar 8big blind/100 vad det blir i timmen vet jag inte, men man spelar väl runt 85 händer/h o så x 4-6 bord 40-50% rakeback på detta o lite bonusar så har du har en fin timpeng vill dock komma upp på högre nivåer, måste bara bygga lite mer först Citera
Recommended Posts