zzpike Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Jag fick en tanke om att det kan vara Michael Thuritz? har iof ingen koll på om han fortfarande lirar överhuvutaget. Han spela igår i alla fall under sitt vanliga namn, han har väl egen avatar också har jag för mig.. Citera
vorre Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Jag fick en tanke om att det kan vara Michael Thuritz? har iof ingen koll på om han fortfarande lirar överhuvutaget. Han spela igår i alla fall under sitt vanliga namn, han har väl egen avatar också har jag för mig.. jaha så han lirar på FTP under sitt egna namn, vilka stakes kör han? Citera
IngeRik Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Jag fick en tanke om att det kan vara Michael Thuritz? har iof ingen koll på om han fortfarande lirar överhuvutaget. Han spela igår i alla fall under sitt vanliga namn, han har väl egen avatar också har jag för mig.. du snackar om fel snubbe nu Citera
omalley Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Han spela igår i alla fall under sitt vanliga namn, han har väl egen avatar också har jag för mig.. Du tänker möjligtvis inte på Herr Tureniec? Citera
Othello Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Thuritz turrespelaren... njaaaäeeeäeäeäeääe <långlivat rykte från samma källa som två veckor innan det meddelades visste om att TheV0id skulle bli diskad> *host* Mark Teltscher spelade tydligen inte på TheV0id-kontot. Samma kille som han delade konto med på Crypto spelade visst på det... *host* Virtuell klonk! Hypothetical high five! Citera
zzpike Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Du tänker möjligtvis inte på Herr Tureniec? Fel av mig..visst gjorde jag det. (ställer mig i skamvrån hela 15 min) Citera
pezdawg Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Fel av mig..visst gjorde jag det.(ställer mig i skamvrån hela 15 min) Finns det plats så hänger jag med... Citera
killerwolf Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Postad 15 Augusti , 2009 ingen som vill outa den nye liraren som satt med 1,1m$ stack på railheaven ? skapa nytt pf.nu nick ffs och skjut att det är cyril, hitflyttad från frankrike eller någon. Bara man får något Citera
gEeWhiZm8 Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Postad 15 Augusti , 2009 lo- vänta, kan bli en stor pott här, -l good one Citera
TiltTONY Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Isildur1 på fulltillt=Blom90? Spelar likadant och vill ha igång 6 bord hu mot samma spelare helst samt en del saker till som tyder på att det är så. Kanske är old news iförs, vad vet jag. Citera
DjLuppy Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sussie Smith på stars, är det samma person som Dan_Glimne på Microgaming? Citera
Crappy Postad 27 Juli , 2013 Rapport Postad 27 Juli , 2013 Generella forumregler 1.8- Nolltolerans mot outningar. Det är ett totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias. Citera
Recommended Posts