Raimo Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 hur vet du det? vem är gabe kaplan egentligen? alltså varför får han kommentera HSP? hans kommentarer är ofta uppåt väggarna när det gäller spelet även om han är bra i övrigt. Han är en välkänd spelare i USA. Han har placerat sig högt i wsop tror han har kommit 2 i någon turnering. Han har dock vunnit Amarillos slims super bowl of poker. För allmänheten slog han igenom som en skådespelare. Han har spelat en 100 000 dollars HU mot världsmästaren från 1979 (tror det var 1979 dock ej hundra) Så allas vår Gabe är inte jättefisken som många nl 100 och 200 spelare tror;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 hur vet du det? Känns väl lite otroligt att en gammal 60-årig gubbe som dessutom inte är en top notch player skulle sitta och multitable-grinda de absolut högsta stakesen online flera timmar dagligen och dessutom dra in en hel del malvaz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Han är en välkänd spelare i USA. Han har placerat sig högt i wsop tror han har kommit 2 i någon turnering. Han har dock vunnit Amarillos slims super bowl of poker. För allmänheten slog han igenom som en skådespelare. Han har spelat en 100 000 dollars HU mot världsmästaren från 1979 (tror det var 1979 dock ej hundra) Så allas vår Gabe är inte jättefisken som många nl 100 och 200 spelare tror;-) Han kom tvåa i ett FL-event för nåt år sedan. Torskade mot nån bilförsäljare från texas om ja inte minns helt galet:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Känns väl lite otroligt att en gammal 60-årig gubbe som dessutom inte är en top notch player skulle sitta och multitable-grinda de absolut högsta stakesen online flera timmar dagligen och dessutom dra in en hel del malvaz... Bra slutledningsförmåga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Bra slutledningsförmåga! Shit... jag blir ägd i varje tråd jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 hur vet du det? vem är gabe kaplan egentligen? alltså varför får han kommentera HSP? hans kommentarer är ofta uppåt väggarna när det gäller spelet även om han är bra i övrigt. Vet vem det är som spelar på det kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Shit... jag blir ägd i varje tråd jag skriver DET VAR EJ IRONI PÅ NÅTT SÄTT Självförtroende Franco Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Vet vem det är som spelar på det kontot. Ok.. jag noterar att du vet i min lilla svarta bok över cred-poäng. Tackar å allas vägnar på forumet för denna nyttiga information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 DET VAR EJ IRONI PÅ NÅTT SÄTT Självförtroende Franco Okidoki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Vem är det om det inte är Kaplan då?? Ett namn eller STFU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Jonte_64 på B2B? får sjukt med pisk av sincero66 nu. är det samma kille som sincero!? den andre hette väl bara sincero...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 sincero66 upp 163K...ouch, jobbigt å torska över en miljon SEK på en eftermiddag. jag tycker 5K sek är jobbigt haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 JACQUEMARDE på ipoker? Fransman, spelar upp till 25-50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 sincero=luckexpress Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Ok.. jag noterar att du vet i min lilla svarta bok över cred-poäng. Tackar å allas vägnar på forumet för denna nyttiga information. läskunnighet. frågan löd: Hur jag vet att gabe kaplan inte spelar på det kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Gift of gab är ju vad jag vet en rappare men så betyder det något annat också. Bara för att det står gab behöver det inte vara Gabe Kaplan liksom, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Orkar inte kolla igenom 50 sidor men säkert har frågan kommit. Nån som vet vem "Johanna22" på svenska spel är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Gift of gab är ju vad jag vet en rappare men så betyder det något annat också. Bara för att det står gab behöver det inte vara Gabe Kaplan liksom, haha. Rappare? Vilken rappare spelar poker på så höga nivåer och går med relativt fet vinst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Orkar inte kolla igenom 50 sidor men säkert har frågan kommit. Nån som vet vem "Johanna22" på svenska spel är? ett skämt. (alternativt robot eftersom människan är inloggad 24/7 undantaget när svenska fel stänger för uppgraering) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Rappare? Vilken rappare spelar poker på så höga nivåer och går med relativt fet vinst? prahlad friedman rappar låter inte som ett nick i hans stil dock... vet inte om deras spelstil stämmer heller någon som vet vad prahlad nickar på full tilt? om han spelar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag menade inte att Gift of Gab var en rappare. Det FINNS en rappare som kallar sig så. Det var bara ett sätt för mig att berätta att bara för att det står Gab så är det inte Gabe Kaplan. Sen vem det egentligen är har jag inte en blekaste aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Orkar inte kolla igenom 50 sidor men säkert har frågan kommit. Nån som vet vem "Johanna22" på svenska spel är? Har för mig att Raymi träffade honom i Thailand, han sitter tydligen där o grindar... Han är online dygnet runt ja men han spelar oftast inte, tycker om o synas bara verkar det som... Spamma gärna Raymi, för ytterligare information (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Prahlad Friedman nickar PrahladFriedman på FTP. Inga konstigheter med andra ord. Möjligt att han har fler nicks iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Prahlad Friedman nickar PrahladFriedman på FTP.Inga konstigheter med andra ord. Möjligt att han har fler nicks iofs. man kan tro det men det stämmer ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 man kan tro det men det stämmer ej Vilken j***a t**t du är... kommer in och drar en kryptisk one-liner en gång i veckan för outa vilken grym inblick du har... **... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts