Gå till innehåll

Säga upp konto?


cOP

Recommended Posts

Sen ett tag tillbaka har jag konto på en viss sida. Har spelat en hel del där och satt in och tagit ut pengar med mitt neteller konto.

 

Nu är grejen den att jag blivit erbjuden en bättre "deal" och undrar om det i första hand är tillåtet att säga upp kontot för att öppna ett nytt, och i andra hand om det är möjligt? 8-)

 

Kommer det bli krångel när jag vill använda samma neteller konto på det nya kontot hos spelsidan? Förutsatt att jag stängt kontot på spelsidan innan jag startar ett nytt förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är nog bättre du frågar deras support, om du ändå tänkt att använda samma neteller id, och person id. så är risken överhängande stor att nått flaggar o då riskerar du att bli bannad istället

tror att det är olika med regler på olika sidor, nån kanske går om fjäskar för nån support kärring

 

du kan ju säga att du e speltorsk så du måste lägga av, sen reggar du nytt efter ett tag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig att man om man vill stänga av sitt konto måste vänta i 6 månader innan man kan göra nytt. Tror att det var party i det fallet, finns säkert någon gammal tråd. Prova söka

 

Stämmer inte vad det gäller party, jag skapade nytt konto nyss. De stängde båda kontona men efter samtal med supporten fick jag det nya öppnat och det gamla stängt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer inte vad det gäller party, jag skapade nytt konto nyss. De stängde båda kontona men efter samtal med supporten fick jag det nya öppnat och det gamla stängt..

 

Samma här. Fast jag tänkte inte på att jag hade ett äldre konto. 2 snabba mail så var det gamla borta och det nya öppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått både Interpoker samt SunPoker att stänga mina konton för att jag ville öppna nya med en "deal". I båda fallen mailade jag deras support och berättade att jag ville ha kontona stängde för att öppna nya med en "deal". Och de gick bra båda gångern. Inget strul alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...