Gå till innehåll

$50 i sommarbonus på Sportingbet Poker - ny sedan 26 juni!

Recommended Posts

Postad

Äntligen är sommaren och solen här och på Sportingbet Poker skruvar vi upp värmen ännu mer!

Dessutom ger vi alla chansen att få en sommarbonus på $50!

Gör så här:

1. Sätt in minst $50 eller motsvarande i annan valuta senast 1 juli

2. Spela minst 625 raked hands inom 14 dagar efter insättningen

3. Skickar sedan ett mail till kundtjanst@sportingbet.com och anger:

a) ”Sommarbonus $50” i ämnesraden

b) Ditt Sportingbet användarnamn.

c) Din email som du angav vid registreringen hos Sportingbet

d) Datum och tid för din insättning, du hittar det under "mitt spelkonto"

Du kommer då att få din bonus inom 24 timmar efter din begäran.

Antal raked hands kan du kontrollera via vår kundtjänst.

Endast en $50 bonus per kund är tillåten.

OBS!

Bonusen kan ej kombineras med andra erbjudanden som finns på PF.nu och gäller endast svenskregistrerade kunder.

Glad sommar! :D

Postad
Om jag sätter in 50$ t.ex den 20:e spelar 1000rakade händer på några dagar kan jag sedan fortsätta med Junispecialaren?

Du måste göra klart junispecialaren om du spelar för den innan du går på denna bonus.

Mvh Sportingbet

Postad

Den där livesupporten?

18 personer före och till slut när det är min tur så kommer ingen och hjälper mig :cry:

Maila om att få summan på mina RH men det verkar ta tid, i en gammal tråd där du (Sportingbet) pratade om uppdateringar i klienten så nämde du att ni skulle fixa så man kan se sina rakade händer själv men ikke :cry:

• 2 weeks later...
Postad
Den där livesupporten? 18 personer före och till slut när det är min tur så kommer ingen och hjälper mig.

Mellan ca kl 10.00 och 18.30 på vardagar är vår svenskspråkiga livesupport öppen. Om du har några frågor under dessa tider rekommenderar jag den framför den som finns i klienten.

hur länge gäller bonusen? dvs. när är sista dag man kan sätta in pengar för att sen inom 14 dagar få bonus?

Här har ludomir redan varit vänlig nog att svara på frågan så det här bekräftar bara innehållet i hans inlägg. Sista datum för insättning var mycket riktigt den 1 juli. Som vanligt uppmanar vi er dock att hålla ögon och öron öppna för mer kommer! ;)

Postad
Kommer det ngn ny bonus snart? det var ju ett tag sedan sist.

mvh

Jag hoppas på att en likadan som denna kommer fast man får sätta in valfritt belopp och sedan få 50$/625rakade händer. Det vore najs!

Postad
Jag hoppas på att en likadan som denna kommer fast man får sätta in valfritt belopp och sedan få 50$/625rakade händer. Det vore najs!

Vi funderar i skrivande stund på hur vi ska utforma nästa bonus. Kom gärna med fler önskemål så ska vi ta dom till oss!

Mvh

Sportingbet 2