Gå till innehåll

SAJT: Mansion.com


Recommended Posts

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte bara passa på att spy lite galla...

 

Spelade nyss i kvällens $100k garanti... när vi var ca 30 kvar blev jag och ett gäng andra disconnectade och det dröjde nästan en timma innan jag kom in igen... var så gott som säker på att turneringen blivit avbruten eftersom jag bad min bror testa och han inte heller kommit in, men icke, den var i full gång och jag var såklart utblindad. Frågade dom på finalbordet och dom sa att det var flera som blivit disconnectade.

Mailade supporten och frågade även om det i livechatten, men de vägrade att ge ytterligare kompensation och hävdade att problemet låg hos mitt LAN eller ISP. Visst...

Vad hjälper overlay när man blir blåst på konfekten lik förbannat? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående disconnect kan jag hålla med, deras server är antagligen inte helt 100. Händer väldigt ofta att jag tappar connection. Fast det är naturligtvis inget fel på mitt bredband. Kör både TPtest och DC++ i full spruta, då detta inträffar. TP test @ +50mbit/s.

 

Det där får dem göra något åt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på 100k turren?

 

Nja, kan tanka mig att det finns manga bra turneringspelare, och manga satelitvinnare, eftersom det bara finns satelit turneringar dar. Men aven om motstandet ar svart, sa övervardet gör att det ar definitvt vart att spela turneringen. Har spelat dar 4 ggr, en gang slutade jag trea ( 11k:-) ), förlorade en preflop allin med 88 mot Ak pa river.. Men den motstandaren var nog den största turneringidioten jag nagonsin mött (och da har jag spelat i 3 ar), höjde med precis allt, traffade allt, tyvarr ..

Alltsa spelarna ar tajta för det mesta, men absolut inte omöjliga.

 

Men vill inte rekommendera för da blir det mindre till mig..hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har stora problem med disconnect/timing out där.

 

Det som är lite konstigt är att detta händer när jag är i potten, händer aldrig om jag foldar en hand.

En annan konstig grej är att om jag kör två bord så kan jag bli disconnected/timed out på ena bordet, medans det andra bordet fortfarande funkar klockrent.

 

Har mailat Mansion, ett stort plus här, för snabba mail svar. Men dem kommer bara med "ytliga" kommentarer.

 

Är det bara jag som har dessa problem ?

Testat utan brandvägg.

Har bredbandsbolaget 100mbit/s fiber.

 

En annan grej att när jag tappar connection så kör jag en " ping mansion.com " och där får jag snabba svar. Nu vet jag iofs inte om mansion.com är pokerservern, väl troligt att det inte är så.

 

Detta är tråkigt iaf och jag har hotat med att ta ut varenda cent efter det att jag är klar med min $1k bonus.

 

Sämsta klient jag lirat på vad det gäller server connection.

Sällan eller aldrig jag blir timed out någon annanstans.

 

:evil::mad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Falcy,

 

netstat ;)

 

Personligen har jag inte varit med om at tappa anslutningen till deras server (har inte BBB). Är dock inte en frekvent användare av deras klient. Ska jag klaga så kan jag inte komma undan utan att säga att dom har på tok för få spelare, i synnerhet när det kommer till fixed limit :( (borden står tomma för det mesta, vid ett fåtal tillfällen spelas det HU ). Dom har väl varit igång drygt ett år nu, deras marknadsföringsplan samt USA-problemet får mig att tvivla på deras existens.

Nu kanske jag var lite hård mot dom men hade dom haft en aggressivare marknadsföring hade vi haft ytterligare en skattefri site att lira på – jag gillar deras klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är Vista, frågan är bara varför det fungerar till och från. Och varför olika bord lägger sig medans ett annat fungerar...

 

NL spel är det iaf, har lirat där tre-fyra dagar. Sen har dem ju sin 100k gtd :) Med riktigt bra värde.

Nu får vi se hur cash-out fungerar, var tvungen att skicka in foto på både körkort samt fram/baksida av VISA kort.

Det blev godkänt iaf så det borde inte bli några problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte ?

Klienten ligger i mellan segmentet vad det gäller utseende.

Funktionsmässigt är den bra.

 

En sak bara, det fungerar inte bra om du kör Windows Vista. Se mina föregående inlägg.

 

Angående $100k Gtd, så kan du kvala in via massor av olika satelliter, allt från Rebuys $10 till Freezeout $10/$20. Samt även direkt inköp såklart :)

Brukar väl vara runt 500, max 600 pers, och turneringen tar som max in 2000 pers.

Notes kan du också skriva ner, mycket enkelt.

 

Dåligt med FL, däremot är det spel på nästan alla nivåer på NL. Från $0.10/.20 upp till $20/40

 

Överlag en bra klient, om du kör Windows XP.

En annan grej, ska du klirra ut pengar så _måste_ du skicka in foto på körkort/ID samt fram/baksida av ditt insättningskort.

Detta är verkligen inget som dem bara skriver, dem flesta sidor skriver att dem "kan" kräva dessa uppgifter. Dock väldigt sällsynt. Här är det krav! Men det är inget stort problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag får cp-tilt på sidan, signar in , för in 110$ och minuten senare låser de mitt login med pengarna på, jag missar turren och nu 20 mail senare har jag fortfarande inte lyckats låsa upp kontot trots 5 kopior på alla kort jag har i plånboken i princip.

 

Säkerhets systemet bör ju slå till när man för IN eller UT pengar på siten, och inte låsa dem där. Eller kan de ha ont om pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Få spelare, 3-4 9manna bord på 0,5/1... Laggy klient på borden...

Helt sjuka spelare på 0,5/1.. Raisar upp BBx10 på mer eller mindre skit..

Verkar som det e väldigt fiskigt o löst spel...

 

Det är synd det är så laggy, ska ge sidan en chans iallafall..

Känns ändå som många ger bort pengar, kommer in med 20 dollar på 0,5/1 bord och försöker dubbla på alla möjliga kort..

 

Utbetalningar går på 2-4dagar till visa, dock måste man skicka in id/cc kort.

Det största pluset måste vara 100k tävlingarna, finns även 20 dollars satelit som är lätta att gå vidare ifrån. Finns även 10 dollars men de har jag inte testat än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hur lång tid tog det för er att få ID accepterat av mansion? Jag skickade in kopiorna för över två veckor sedan och har ännu inte fått något svar.. Jag mailade deras support och frågade hur det gick, då fick jag bara till svar att dem kontaktar mig när det är klara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tog det för er att få ID accepterat av mansion? Jag skickade in kopiorna för över två veckor sedan och har ännu inte fått något svar.. Jag mailade deras support och frågade hur det gick, då fick jag bara till svar att dem kontaktar mig när det är klara..

 

Mindre än 48 timmar tog det för mig.

Två veckor låter oacceptabelt lång tid, kanske har dem hittat något som inte stämmer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo, nåt problem verkar det vara.. stod väl max 72h i auto mailet man fick?

 

Samma skit här. Skickade in för en vecka sedan. Innom 72h skrev de, väntade i en vecka utan att de kontaktade mig. Så jag undrar va fan kan jag inte få mina pengar för. Då säger de i chatten att jag måste skicka in en massa annat skit. Presonbevis och annan form av ID. Så mitt pass dög inte. Nu ska de ha mig att skicka bilder på körkort.... Jag som inte ens har skaffat det..

Helt jävla sjukt alltså.:evil:

 

Passa er för Mansion. Det är på gränsen till att jag känner att min rulle där är tjuvad.:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...