Myssion Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 False Claim by Foreign Remote Gaming Company The Lotteries and Gaming Authority would like to bring to your attention that a foreign remote gaming company by the name of Poker Ducks is claiming that it is being located in Malta and therefore winnings for EU citizens are tax free. The Authority would like to inform the public that the above statement is not true. Pokerducks.com has no connection whatsoever with the Maltese jurisdiction. Click here for full press release Bra jobbat, liksom..... Citera
Bikern Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 HA ha den var skoj...så hur skall de lösa det där!! Citera
baller Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 myssion, så old... jag messa det där till dig för flera dagar sen juuuuu Citera
vetgirig Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=9809 "Licens Pokerducks är en del av Tain Poker Network, som har licens av Kahnawake Gaming Commission (KGC). " Citera
elvis77 Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ofan, ljuger och vilseleder gamblingsiter Citera
Bikern Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Man vill ju gärna ha en förklaring från PokerDucks iallafall, och vad de planerar för framtiden, eftersom frågan är av största vikt för dem som spelar på siten! Jag menar om t.ex skatteverket hör av sig o säger att man spelat på en site som inte ligger i Malta, vad skall man säga?? " Ja alltså jag vill inte betala skatt, för bolaget jag spelar på de vet inte själva vars de ligger..." Citera
Myssion Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 myssion, så old... jag messa det där till dig för flera dagar sen juuuuu Vem är du..? Sluta stalka mig! Äsch, eftersom du inte fick tummarna loss att skriva något så fick ju jag göra det. Att det tog lite extra tid har lite att göra med att man har lite annat som kommer emellan. Typ liv och sånt. http://pokerforum.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=9809 "Licens Pokerducks är en del av Tain Poker Network, som har licens av Kahnawake Gaming Commission (KGC). " De har antagligen fått påhälsning av LGA, för så där stod det inte förut. Citera
Recommended Posts