Gå till innehåll

Nätverk för lagomstora MTT?


Rosa

Recommended Posts

Jag tycker att det är kul med MTT men har hittils nästan uteslutet spelat CG på B2B och där det inte finns så många sköna lir vad gäller MTT.

 

Skulle vilja ha tips på en sajt/ett nätverk där man kan hitta ett bra utbud på MTT som inte har för hög buy-in (max ca $20) och som inte är re-buy/add-on tournaments. Jag vet inte vad det är, men jag tycker charmen försvinner då.

 

Har hört att PartyPoker och PokerStars skall vara bra vad gäller turneringar och sit-n-go's, kan det stämma? Jag behöver egentligen bara tips på en sajt där man kan spela dessa och tänker inte satsa mer än $200 totalt på det. Vill att det skall vara mer av ett alternativ för att ex. gå på bio, en utekväll eller liknande.

 

Sedan får det ju givetvis gärna vara övervärde i de MTT som är Guaranteed, men då kanske man skall söka sig till nätverk som Tain och Prima?

 

Tacksam för svar,

Rosa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

Gillar inte riktigt designen/utformningen på varken Party eller Crypto, medans jag (kanske konstigt) gillade det och upplägget på MTT samt sit-n-go's på PokerStars.

 

Så jag skall testa att spela min första turnering där nu i nästa vecka.

 

Mvh,

Rosa

 

EDIT - HAHA, precis när jag skrivit detta så ringer en kompis och berättar om hur lätt hon vinner på Party Poker, så jag skall nog se över mitt val en gång till. Vill gärna ha chansen att spöa henne, mohahaha... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sedan får det ju givetvis gärna vara övervärde i de MTT som är Guaranteed, men då kanske man skall söka sig till nätverk som Tain och Prima?

 

Tacksam för svar,

Rosa

 

Tains turneringar är äckeldåliga tycker jag, de är så snåla. Är det bra övervärde i dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...