emilio_15 Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Hej, jag har tänkt köpa "jetonger" även kallada "tokens" på engelska (tror jag). Alla kanske inte vet vad det är men det är rektangulära marker som t.ex användes i MonteCarloMillions när jag kollade. Så det jag undrar är vad ni tycker om dem. Speciellt ni som spelat med dom. Jag ahr tänkt att ha högsta marken på 1k och jetonger värda 10k som man börjar använda i slutet. Citera
poker_oscar Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Jetonger är riktigt coola. Knappast någonting som är nödvändigt för det genomsnittliga homegamet men helt klart något som höjer pokerstämningen. Citera
emilio_15 Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2006 Jetonger är riktigt coola. Knappast någonting som är nödvändigt för det genomsnittliga homegamet men helt klart något som höjer pokerstämningen. Har du spelat mke med det? Citera
garpen Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Hej, jag har tänkt köpa "jetonger" även kallada "tokens" på engelska (tror jag).Alla kanske inte vet vad det är men det är rektangulära marker som t.ex användes i MonteCarloMillions när jag kollade. Så det jag undrar är vad ni tycker om dem. Speciellt ni som spelat med dom. Jag ahr tänkt att ha högsta marken på 1k och jetonger värda 10k som man börjar använda i slutet. Bild? Citera
handmadegod Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Hur pass lätt är det att riffla med såna? Citera
Henkeman Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 http://www.magnusanderssonab.com har jetonger. Hur många har ni tänkt vara för att få användning av såna? Citera
Rosa Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Tycker jetonger pajjar hela stämningen. Passar mer in i en Bondrulle där de spelar baccarat. Citera
emilio_15 Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2006 www.magnusanderssonab.com har jetonger. Hur många har ni tänkt vara för att få användning av såna? Exakt dom jag tänkt köpa... Rosa med med 10 000. Upp till 10 pers där den största marken är 1k och startstacken 10k. Citera
dj.lasseman Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 varför ha en markervalör som representerar 10% av alla marker på bordet? när kommer den användas? ska de som spelar heads up ha typ två var eller? Citera
emilio_15 Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2006 varför ha en markervalör som representerar 10% av alla marker på bordet? när kommer den användas? ska de som spelar heads up ha typ två var eller? Ganska troligt att vi kommer köra med rebuys.. EDIT: skulle kanske sagt det från början. Citera
Recommended Posts