jack_the_dipper Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Tjosan! Satt inatt och spanade på Viasat Sport 2 eller vad det var och såg att dom sände lite ifrån FSN typ. Då var det Full Tilt-spelare samt andra gäster. Programmet hette något i stil med Learn by the pros. Jävligt intressant. Bara pokerproffs. Negreanu, Hellmuth, Greenstein, Ivey, Phil Gordon och många, många fler. Någon av er som sett skiten? När klockan var halv fyra på natten så orkade jag inte se mer, hehe. Sedan på någon Viasat-kanal (tror jag) så körde dom en hel pokerturnering, UNCUT, och den höll nog på till 07:00 på morgonen. Nåväl. Den där Full Tilt-grejen jag kikade på var ju bara något som sände efter deras normala sändningstid. Men fruktansvärt intressant. Dom tog upp nya ämnen varje avsnitt och jag tror avsnitten var cirkus 15 minuter långa eller något liknande. Citera
thanajon Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Jag såg det för någon månad sen.. Visst var det intressant men det som sägs där kan du lika bra läsa på FTP sajten, http://www.fulltiltpoker.com/proLessons.php Allt är skrivet av FT proffsen och det är enormt lärorikt! Sen det UNCUT.. Bet 24 Nordic Bet Icke poker Hold Em som är det sämsta pokerprogrammet tillsammans med Pokermiljonen Viasat och Tomas Brollin?!?!?.. Kolla inte på skiten = ) Du blir bara sämre av det, se till att läsa, och spela istället =) Citera
jack_the_dipper Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Heh, men det är både kul och spännande att höra dom snacka. Sedan är det något annat inslag i Learn by the pro's som är intressant. Man får ta del av specifika händer som spelarna har varit med om och så berättas det om dom osv. Kul som fan. Det där 24 Bet blaha, det var mer för att informera om någon annan kanske tyckte det skulle vara kul att kolla på uncut-grejer. Själv så tyckte jag det var sjukt tråkigt för det verkade vara en jävla b-turnering. Tack annars för sidan. Citera
jack_the_dipper Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Hmm, tv-programmen jag såg tog upp andra ämnen tror jag. Måste ha varit något annat, fast det var ju främst någon programledare som hette Rose, typ, samt Howard Lederer som var hosts så att säga. Citera
Recommended Posts