Gå till innehåll

RedBet.com - 100% max €300, strul?


Bikern

Recommended Posts

Jag skapade konto, som tur är gjorde jag ingen deposit!!

 

Ni säger man får 10€ /100VIP i deras Poker Store.

----------------------------------------------------------------

Deras PokerStore är ju bara fejk, funkar ju inte går ju inte att köpa ett skvatt, men de har priser och de stämmer inte alls!!

 

Deposit Bonus: 15€ for 350VIP :shock:

Deposit Bonus - Big Pack 100€ for 2000VIP :shock:

----------------------------------------------------------------

 

Kan någon vänlig själ från PF.nu förklara hur ni tänkt detta??

Kändes inte speciellt kul, man känner sig lite missvisad averan bonus förklaring.

 

Alltså, existerar det nån Poker Store?!?

 

Använde Firefox v1.5.0.4 vid surfningen

 

P.S Ni får gärna idiotförklara mig om jag missat nått elementärt!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-> Gdaily

 

Bikern:

Ni säger man får 10€ /100VIP i deras Poker Store.

 

Som rubriken säger och vad som står ovan...alltså PF.nu bonusen skall vara:

 

* 100% max 300€ med 10€/100VIP som skall gå att köpas i deras poker store.

 

 

Men med firefox funkar INTE poker store, eller beror det på att jag inte gjort första money deposit än?

 

men hur skall man få köpa Deposit bonus för 10€/100VIP om den inte finns i poker store?

 

QoS du får gärna förklara. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade konto, som tur är gjorde jag ingen deposit!!

 

Ni säger man får 10€ /100VIP i deras Poker Store.

----------------------------------------------------------------

Deras PokerStore är ju bara fejk, funkar ju inte går ju inte att köpa ett skvatt,

 

 

Allt går att köpa, men bara om du har tillräckligt med VIP-poäng. Är du inte inloggad så kan du inte köpa något. Är du inloggad så kan du köpa det du har 'råd' med. Sidan fungerar med senaste IE, Firefox/Mozilla i Windows, senaste Firefox/Mozilla/etc. i Linux och senaste Safari, Firefox/Camino/Mozilla på Mac.

 

men de har priser och de stämmer inte alls!!

 

Deposit Bonus: 15€ for 350VIP :shock:

Deposit Bonus - Big Pack 100€ for 2000VIP :shock:

----------------------------------------------------------------

 

De priserna är för standard-dealen. Alla spelare från pokerforum har fått en bättre deal och dessa spelare ser en annan bonus i vår Poker Store när de har nått upp i tillräckligt antal VIP.

 

/Lukas från Redbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hur kommer det sig att ni tar 2.5% avgift på att sätta in pengar med betalkort? Inga andra b2b-skin jag spelat med har gjort detta. Kostar det mer för er att föra över pengar, eller vad? Det räcker väl med de avgifter betalkorten i sig tar..

 

EDIT: Och varför måste ni ha kopior på pass/körkor, betalkort osv? Har aldrig varit med om maken till krånglande.. Ni förlorade just en kund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Och varför måste ni ha kopior på pass/körkor, betalkort osv? Har aldrig varit med om maken till krånglande.. Ni förlorade just en kund.

 

Säkerhet, många sidor kräver det.

 

säkert, men har aldrig varit med om det på något b2b-skin innan.

 

Det kan ju då betyda att de andra B2B skinsen har dålig säkerhet, men ej säkert!

 

För övrigt håller jag med om att Redbet.com har mycket avgifter.

 

De ringde till mig när jag registrerade mig, och det var en väldigt okunnig "säljare" som pratade, lät som han jobbat för 3, eller telia tidigare, han skröt om att deras bonus var den bästa av allas bonusar m.m.

 

Då sa jag till honom snällt att nej du den där går jag inte på. Ni har sämre bonus än de andra. alla skins har haft 300€ 100% deposit bonus nån gång. Dessutom så på de andra skinsen så har man fått behålla sina intjänade bonus VIP till att t.ex köpa nått i VIP-shopen och ändå fått bonusen. MEN hos redbet, så måste man använda upp sina intjänade VIP till att "köpa" sin bonus, d.v.s man förlorar 3000VIP till dem om man kör fulla bonusen. Detta tillsammans med höga avgifter gör att deras bonus är bland de sämsta inom B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar inte dissa sajter, men Redbet gillar jag inte. Lirade för 1500 kr på deras sportbörs och fick faktiskt ligga i för att få loss den där 30 EURO bonusen som de annonserar på aftonbladet, expressen osv. De ville helt plötsligt hålla inne den till 1 aug trots att det inte nämns någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...