MrNutmeg Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Massor av trevliga saker på gång. T.ex. table re-sizing som vi väntat länge på... Läs mer här>> PokerTracker ska funka. PokerOffice vet jag inte. Citera
baller Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 treevligt men downloaden funkar inte... Citera
Cyntax Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 treevligt men downloaden funkar inte...Funkar fint för mig. Citera
MrNutmeg Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 Nu har jag testkört några timmar och det funkar fint! Inga buggar och så mycket lättare att multitabla. Citera
bzkt Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Fortfarande gräsligt fult, themesen är ju inte vackrare dem.. Citera
MrNutmeg Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Fortfarande gräsligt fult, themesen är ju inte vackrare dem.. Du har just nu 11 themes att välja på. Varje theme kan du byta ut bakrunden på till en egen bild. Det som är kvar att bygga på den nya betaversionen är: More themes, better management of user-defined layouts, support for multi-monitor configurations Kan det bli mer custom made liksom? Borde tillfredställa även en så kräsen spelare som du bzkt Citera
baller Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 ok, exakt hur laddar man ner betan då? Citera
Mr Zero Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 ok, exakt hur laddar man ner betan då? http://updatebeta.pokerstars.com/PokerStarsInstallBeta.exe Citera
baller Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 "Sidan kan inte visas" Eller om man tar "spara mål som", så säger den: hittar inte källan (eller nåt sånt) Citera
TANDEMCYKELN Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 "Sidan kan inte visas" Eller om man tar "spara mål som", så säger den: hittar inte källan (eller nåt sånt) Måste vara din ISP som har problem. Jag lade upp filen här. Citera
EL_FishkO Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 "Sidan kan inte visas" Eller om man tar "spara mål som", så säger den: hittar inte källan (eller nåt sånt) för mig gick det utmärkt. klickade bara på den. ser fö riktigt snyggt ut tycker jag, fattas bara en reload nu Citera
J0urneyMan Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Det sämsta med att de skalar borden på det här sättet är att siffrorna blir så otydliga. De borde inte krympa siffrorna alls (iaf inte speciellt mycket) tycker jag. Irriterade mig på samma sak på party. Det blir väl att skaffa större skärm! Citera
EL_FishkO Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Det sämsta med att de skalar borden på det här sättet är att siffrorna blir så otydliga. De borde inte krympa siffrorna alls (iaf inte speciellt mycket) tycker jag. Irriterade mig på samma sak på party. Det blir väl att skaffa större skärm! sant, men stars anpassar iaf korten fint Citera
baller Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 kunde ändå inte använda clienten av någon underlig anledning.. ip relaterat? Citera
baller Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 möjligt, får väl om installera eller nåt annat skit... Citera
XarsioN Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Stödjer iallafall inte PokerOffice2. Hoppas att dom fixar det, fanns riktigt fina teman. Citera
J0urneyMan Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ni som har testat med lite olika teman. Ändras någonsin textfonten eller texten överhuvudtaget baserat på teman? Detta skulle kunna hjälpa lite mot problemet jag prata om tidigare i tråden. Som min kompis sa, så ser det ut som de har skugga på texten, vilket gör den extra otydlig när man ändrar storleken. Citera
MrNutmeg Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Själv kör jag "Hyper-Simple Theme" och har inga problem med att se texten. Pröva sänk upplösningen så blir den större. eller missförstår jag dig? Skugga, vad är det för skugga? Texten ändrar sig inte om du ändrar theme. Citera
J0urneyMan Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Texten ändrar sig inte om du ändrar theme. Det var det jag ville veta! Angående upplösning så är mitt problem att det ser sämre ut om du har lägre upplösning fast en viss storlek på skärmen än om du har högre upplösning. Detta är en effekt av att de "skalar" texten, vilket jag hade föredragit om de inte gjort. Citera
MrNutmeg Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 ser fö riktigt snyggt ut tycker jag, fattas bara en reload nu Den är här, "Auto-Rebuy" hittas under options. Citera
EL_FishkO Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 ser fö riktigt snyggt ut tycker jag, fattas bara en reload nu Den är här, "Auto-Rebuy" hittas under options. tänkte väl mer på en reload-bonus...men alltid trevligt med nya funktioner Citera
MrNutmeg Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 ser fö riktigt snyggt ut tycker jag, fattas bara en reload nu Den är här, "Auto-Rebuy" hittas under options. tänkte väl mer på en reload-bonus...men alltid trevligt med nya funktioner Trodde du menade att det varit så bökigt att köpa om i rebuyturneringar.... Citera
MrNutmeg Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2006 ser fö riktigt snyggt ut tycker jag, fattas bara en reload nu Den är här, "Auto-Rebuy" hittas under options. tänkte väl mer på en reload-bonus...men alltid trevligt med nya funktioner och nu har de en 20%. Smart drag att göra alla glada innan sommaren. Citera
Recommended Posts