crillux Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Att lagra betarna som dollar istället för bara vanliga tal verkar däremot väldigt onödigt. Jag kan i vart fall inte se någon nytta med det. Det kan jag hålla med om. Men om man nu ändå ska använda valutafunktionerna så måste de vara konfigurerbara för att inte ställa till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Det kan jag hålla med om. Men om man nu ändå ska använda valutafunktionerna så måste de vara konfigurerbara för att inte ställa till det. Ja, men varför skulle man vilja det? Kanske om man ska summera mellan olika valutor, som dollar, euro och pund. Fast det gör ju fortfarande inte så mycket sense iom att den verkar läsa in dollar som kr och då borde den ju läsa in pund som dollar om det är amerikanska settings. Och om det är så att det går att specificera valuta utan att referera till lokala inställningar så är det ju bara slarvigt att inte specificera dollar rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 När jag importerar mina händer ifrån Betfair (Cryptologic) så klarar den bara av att läsa in turneringshänderna och inga cashgamehänder importeras utan det står Pot is Zero. Någon annan som har samma fel eller som vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Det kan jag hålla med om. Men om man nu ändå ska använda valutafunktionerna så måste de vara konfigurerbara för att inte ställa till det. Ja, men varför skulle man vilja det? Kanske om man ska summera mellan olika valutor, som dollar, euro och pund. Fast det gör ju fortfarande inte så mycket sense iom att den verkar läsa in dollar som kr och då borde den ju läsa in pund som dollar om det är amerikanska settings. Och om det är så att det går att specificera valuta utan att referera till lokala inställningar så är det ju bara slarvigt att inte specificera dollar rakt av. Enklast vore kanske att räkna bets rakt av förstås, men vad jag menade är alltså att om nu utvecklaren väljer att använda valuta, så vore det ju trevligt om det var flexibelt nog att ta hänsyn till användandet av olika valutor på olika sajter. Det skulle dessutom underlätta en del om man t ex spelar på Party ($), Heypoker (£) och Svenska Spel (kr). Mest för att man ska slippa sitta och räkna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 har nån fått overlayen eller graphen att fungera? jag har försökt PP men inget syns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bziegler Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Hi. I apologize for posting in English. Hjort told me about this thread, and I just now have a password to login. I hope I can answer any questions you may have about PokerManager. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 hur ändrar man så att det blir dollar i currency , nu får jag sek i stället. Har kollat igenom men fattar inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 The current issues are: * The betting amounts are shown in SEK rather than $. * Uhmm, some other stuff. I'll get back to it pretty soon. I'm playing right now. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 I hope I can answer any questions you may have about PokerManager. When I'm importing HH from Pokerstars, I get the following problems: 1) The date is wrong. All hands get a date from 1899. 2) The amount won and lost is not correct. It's a huge difference compared to Pokertracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 uppdaterar han fortf detta programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 uppdaterar han fortf detta programet? Och finns det någon här som fortfarande använder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts