zqar Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Jag har spelat FL ett tag nu (upp till 3/6) och tänkte gå över till NL. Är det någon som kan ge viktiga tips? Jag känner mig nämligen helt vilse när jag lirar NL, medan jag hade rätt bra koll på spelet när jag lirade FL (vad som är mer rätt/fel i olika situationer). Finns det några bra sidor med tips? Vilka böcker är värda att köpa för just NL? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 http://pokeravi.com/ se alla NL-filmer där. så får du kanske en bild om ungefär hur man ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Spela extremt få händer ur position tills du fått kläm på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts