Gå till innehåll

LÄNK: Barry G analyserar pokerspelare


Hjort

Recommended Posts

Annie is articulate and attractive which make her a natural for television

 

Barry-english to swedish translator: Annie är en rätt dålig spelare.

 

Jennifer is the best all-around woman player in the world. She is the only woman to regularly play $1000-$2000 limit and higher. She is the only woman who has won two WSOP bracelets in open events.

 

Barry-english to swedish translator: Jennifer är mycket bättre än Annie.

 

om sig själv...

Weakness: So many, that I needed to write a book to cover them all.

 

My book contains plenty of examples which will enable you to analyze my play and philosophy.

 

Barry-english to swedish translator: Köp min bok, snälla du.

 

Toby is serious about his poker game. He is very sharp, but he seemed too conservative when I played with him. I showed him some play examples in my book, and (not coincidentally, I assume) he won the next tournament in which he played. First prize was over $95,000.

 

Barry-english to swedish translator: Köp min bok, snälla du, och du vinner en turnering. Guaranteed!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barry om Gus Hansen
I play with Gus in side games where one million dollar swings are very rare, yet I have seen Gus get stuck a million and get even in the same session -- three different times!

:shock::shock::shock:

 

Barry-english to swedish translator: Gus Hansen drog ut mig 3 gånger i miljonpotter, men det har bara hänt 3 gånger. Dom resterande gångerna hamnade pengarna i min ficka. Tack Gus, spela mer när jag är med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...