thepett Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Hej! Antar att det ligger till så här, vill bara få det bekräftat.. Om jag spelar hos exv. Heypoker, möter jag då exakt samma spelare som om jag spelar hos Unibet? Anledningen till att jag undrar är för jag upplever Heypoker som betydligt mycket tajtare än Unibet, men detta kan ju inte stämma om det är samma spelare? Tack o hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Hej! Antar att det ligger till så här, vill bara få det bekräftat.. Om jag spelar hos exv. Heypoker, möter jag då exakt samma spelare som om jag spelar hos Unibet? Anledningen till att jag undrar är för jag upplever Heypoker som betydligt mycket tajtare än Unibet, men detta kan ju inte stämma om det är samma spelare? Tack o hej tror dom har samma spelare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinner Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Hej! Antar att det ligger till så här, vill bara få det bekräftat.. Om jag spelar hos exv. Heypoker, möter jag då exakt samma spelare som om jag spelar hos Unibet? Anledningen till att jag undrar är för jag upplever Heypoker som betydligt mycket tajtare än Unibet, men detta kan ju inte stämma om det är samma spelare? Tack o hej Jo visst är det samma spelare. Kanske du har lirat under olika tidpunkter på dygnet eller i veckan. Motståndet varierar ju enligt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Nej det är ju inte det på de låga borden längre. Vet inte var brytgränsen går men på de lägsta nivåerna så har unibet sina spelare och resten av b2b sina, sen högre upp delas dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts