Gå till innehåll

Softaste sajter under svensk dagtid och kvällstid?


jakkan333

Recommended Posts

Vad är concensus på forumet om vilken eller vilka sajter som är softast på svensk dagtid och kvällstid?

 

Om svaret är olika för olika så är jag specifikt intresserad av NL 3-6 och NL 5-10.

 

Jag är intresserad av att få reda på både vilka sajter som är mest loose under dagtid/kvällstid och också vilka sajter som är mest loose aggressive.

 

Jag antar att jag inte är den förste som har ställt en liknande fråga, men det här är en sån där fråga som är ganska svår att söka fram ett svar till. Så jag hoppas att ni har tålamod.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brittiska siter antar jag funkar bäst dagtid. Kvällstid duger väl kanske stars/party. Vet inte riktigt hur det ligger till på dina nivåer.

 

Vissa brittiska sajter är alltså bättre än Party på dagtid?

 

Som det är nu spelar jag på party, men på dagarna hittar jag aldrig tillräckligt mycket som är dugligt så jag spelar bara sen kväll och natt. Men jag tycker att det är ganska trist att vara uppe på natten.

 

Vilka brittiskasajter är det tal om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka brittiskasajter är det tal om?

 

När jag spelade på laddes för ett halvår sen eller så var det ganska bra trafik svensk eftermiddag/kväll, om jag minns rätt. Är iofs inte säker, men jag tror att laddes består mest av britter. Brittiska spelare tycker jag även är bland dom dåligaste spelarna, om man ska kamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...