ParadiseOscar Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Ja, starta om är lösningen. Är det dubbla prispengar idag också? Nej, i månadsfinalen är dubbleringen av prispengarna ersatt med bonuspriset (iPod Nano 4 GB till ettan) och extra värdefulla rankingpinnar. En seger ikväll kan ge dig ledningen i sammanställningen! Mvh ParadiseOscar Citera
K_MaN Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Maestro (läs Di_Fishi) gör comeback ikväll! Citera
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Maestro (läs Di_Fishi) gör comeback ikväll! Hejsan, kul att du är med. Citera
ParadiseOscar Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Endast 6 registrerade med dryga 20 minuter kvar innan butiken stänger. Don't miss out! iPod Nano och ovanligt värdefulla bonuspoäng i extrapotten. Mvh ParadiseOscar Citera
K_MaN Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Måste dock säga att den blåa färgen tiltar sönder mig! Tilt innan turren hmmm det bådar inte gott..... Citera
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Måste dock säga att den blåa färgen tiltar sönder mig!Tilt innan turren hmmm det bådar inte gott..... Inköpet tiltar mig. Highstakes!! Har aldrig själv betalat så mycket för en turnering. Tur att man bara ska möta tomtar .. Citera
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Hjärnsläpp. Hoppas du tar denna Maestro.. Citera
K_MaN Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Hjärnsläpp. Hoppas du tar denna Maestro.. Tror du jultomten eller? Jag är nöjd med finalbord ffs! Citera
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Tror du jultomten eller? Jag är nöjd med finalbord ffs! Haha. Hoppas du är med lite oftare. Skotta inte så ofta.. Citera
Odrike Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Nå vem klonkade hem denna turnering?? Citera
ponttuss Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Tyvärr har jag inte hh för sista handen, men nog var det klonk alltid. Siggekeno kanske kan lägga upp den, han hade några fina klonk igår. Citera
ParadiseOscar Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 SiggeKeno tog hem turneringen och därmed även $275, en iPod Nano 4 GB och extra värdefulla rankingpoäng. Full update inom kort! Mvh ParadiseOscar Citera
ParadiseOscar Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Bättre sent än aldrig, här är onsdagens topp 3! 1. SiggeKeno - iPod Nano 4 GB + 60 rankingpoäng 2. Boyish - 40 rankingpoäng 3. Kassoren - 20 rankingpoäng Listan strax uppdaterad. Mvh ParadiseOscar Citera
ParadiseEric Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Juni och solen är här - så också våra forumturneringar för juni! Onsdag kväll klockan 20.00är det dags igen: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). Aktuella rankingen hittar du här: http://pokerforum.nu/forum/paradise-poker/32871-rankinglista-onsdagsturneringarna.html Välkomna! Mvh ParadiseEric Citera
Odrike Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Fotboll ikväll, så detta lär bli en enkel turnering. Tycker ni ska trippla vinsterna om Sverige vinner. Citera
ParadiseOscar Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Nu är rankinglistan uppdaterad och extrapengarna utbetalde. Sorry för förseningen! I tur och ordning har följande spelare belönats D'Hoffryn, DocAman och Kassoren. Tight och ovisst i toppen, missa inte onsdagens omgång! Mvh ParadiseOscar Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 - Onsdag den 13 juni, 20.00: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in $20+2 och 2500 i startchips. Dubbla prispengar. Vinnaren tilldelas 30 rankingpoäng, tvåan 20 rankingpoäng och trean 10 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 5 poäng och femman 2 poäng). Onsdag idag. Ingen fotboll och vädret har försämrats. Dags för poker. Citera
ParadiseOscar Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Onsdag idag. Ingen fotboll och vädret har försämrats. Dags för poker. Yes box, nu kör vi! Dubbla prispengar som vanligt och dessutom viktiga rankingpoäng. Missa ej! Mvh ParadiseOscar Citera
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Vill ju gärna försvara förra veckans onsdags/söndags segrar ju...men klienten har 2 sista dagarna börjat krångla som attan, stänger ner bord av sig själva, låser sig osv... poker.exe har orskakat fel i ssleay32.dll... när det låser sig Provat ominstallera osv, inga andra klienter strular, inte installerat nåt, poker only dator.... var liknande problem för nån månad sedan lite nu som då, men hade funkat bra sista tiden tills igår... Ingen annan som haft problem sista dagarna? En polare sa att även hans cashgames bord hade stängts ner för nån dag sedan.... Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Vill ju gärna försvara förra veckans onsdags/söndags segrar ju...men klienten har 2 sista dagarna börjat krångla som attan, stänger ner bord av sig själva, låser sig osv...poker.exe har orskakat fel i ssleay32.dll... när det låser sig Provat ominstallera osv, inga andra klienter strular, inte installerat nåt, poker only dator.... var liknande problem för nån månad sedan lite nu som då, men hade funkat bra sista tiden tills igår... Ingen annan som haft problem sista dagarna? En polare sa att även hans cashgames bord hade stängts ner för nån dag sedan.... Trots det så ser jag att du har reggat dig. Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27703-paradise-poker-upp-till-200-i-bonus-och-kortlek.html "Här kommer Paradise-logo:" men jag ser ingen logo?! Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27703-paradise-poker-upp-till-200-i-bonus-och-kortlek.html"Här kommer Paradise-logo:" men jag ser ingen logo?! Testa en annan webläsare. Jag kan se den. Citera
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Trots det så ser jag att du har reggat dig. jo, efter jag skrev messet spelade jag 3 bord utan strul en stund....få se då vad som händer senare igen.... de e väldans skumt iaf....hur det beter sig Ursprungligen postat av Kafka http://pokerforum.nu/forum/erbjudand...h-kortlek.html "Här kommer Paradise-logo:" men jag ser ingen logo?! loggan syns i både firefox och explorer för mig iaf... Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Testa en annan webläsare. Jag kan se den. Kör bara den nästa största webläsare på marknaden (Firefox). Kollade källkoden och de pekar på http://pokerforum.nu/golink.php?l=194 så jag gick dit. Nu skall jag bra försöka sätta in pengar med Neteller. Det händer nämligen ingenting när jag klickar på den länken. Kanske får lov att vika ner mig och starta IE trots allt. Citera
Recommended Posts