Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jo då, varit där sedan inatt.

$20 Pokerforum.nu är namnet på den.

Mvh SportingbetEric

Skrutt och skit!!!

Jag sitter på ett annat nätverk denna vecka. Jag kan inte se turneringen. :evil:

Kanske är problemet som mashora och baloobas hade någon gång. Jag vill inte missa denna.:cry: :cry:

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag ska spela tight fram till 20:45 när CL börjar, då blir det craaaaaaaazy! :lol:

Ledsen boyz missar även denna veckas turre..... men som ni förstår pågår det lite viktigare saker än poker ikväll :lol:

Postad
Ledsen boyz missar även denna veckas turre..... men som ni förstår pågår det lite viktigare saker än poker ikväll :lol:

vill du kan jag bjuda på sparkbollen som stream till din desktop, men kanske du vill sitta i soffan med ölen o chipsen :)

Postad
1. GePe* 50 poäng

1. Rakelover 40 poäng

2. DocAman 30 poäng

3. ninreb 30 poäng

4. BmanSr 20 poäng

5. GePe* 20 poäng

6. yone86* 20 poäng

7. nojboll 10 poäng

8. Primtal 10 poäng

9. L1k3t 10 poäng

10. Wild8Rain 10 poäng

hmmmmm

:roll:

Sorry, det är mycket nu. Listan korrigerad. :-D

Mvh

ParadiseOscar

Postad

Missa inte nästa veckas månadsfinal. Inköpet är höjt till $50+5 och rankingpoängen fler. Till på köpet slänger vi in ett bonuspris (som tillfaller en mycket nöjd 1:a) i form av en iPod Nano 4 GB...

ipodnanosv.jpg

Klockan 20 onsdagen den 30 maj. Skriv upp i almanackan!

Mvh

ParadiseOscar

Postad

är ju helt klart aningen skillnad på den vanliga 10 dollars turren och en för 50 dollar,kan nog vara så att det rent av hindrar många från att spela (om man nu kan påstå att det någonsin varit många som spelat den:P )

Postad

Nu är kvällens turnering online i lobbyn. Bara att signa up, kära vänner! Glöm inte att rankingenpoängen är mer värda än vid våra "vanliga" onsdagsturneringar och att kvällens segrare förutom rankingpoäng också får en iPod Nano 4 GB.

Mvh

ParadiseOscar

Postad
Nu är kvällens turnering online i lobbyn. Bara att signa up, kära vänner! Glöm inte att rankingenpoängen är mer värda än vid våra "vanliga" onsdagsturneringar och att kvällens segrare förutom rankingpoäng också får en iPod Nano 4 GB.

Mvh

ParadiseOscar

Vad heter den??

Jag ser den inte.