Odrike Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Jo då, varit där sedan inatt. $20 Pokerforum.nu är namnet på den. Mvh SportingbetEric Skrutt och skit!!! Jag sitter på ett annat nätverk denna vecka. Jag kan inte se turneringen. Kanske är problemet som mashora och baloobas hade någon gång. Jag vill inte missa denna. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Det är lugnt!!! jag är en idiot!!! Hade filter påslagen!!!! Inte så smart att ha "Hide tables" "Waiting" påslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Otur i tankeverksamheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Det är lugnt!!! jag är en idiot!!!Hade filter påslagen!!!! Inte så smart att ha "Hide tables" "Waiting" påslagen. Fortsätt likadant ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Otur i tankeverksamheten? Ja en riktig badbeat Fortsätt likadant ikväll... Ska skärpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Jag ska spela tight fram till 20:45 när CL börjar, då blir det craaaaaaaazy! Ledsen boyz missar även denna veckas turre..... men som ni förstår pågår det lite viktigare saker än poker ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 halvdålig uppslutning idag, 7 pers anmälda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Ledsen boyz missar även denna veckas turre..... men som ni förstår pågår det lite viktigare saker än poker ikväll vill du kan jag bjuda på sparkbollen som stream till din desktop, men kanske du vill sitta i soffan med ölen o chipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Fan nu leder man inte längre.. Så riggat!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 1. GePe* 50 poäng1. Rakelover 40 poäng 2. DocAman 30 poäng 3. ninreb 30 poäng 4. BmanSr 20 poäng 5. GePe* 20 poäng 6. yone86* 20 poäng 7. nojboll 10 poäng 8. Primtal 10 poäng 9. L1k3t 10 poäng 10. Wild8Rain 10 poäng hmmmmm Sorry, det är mycket nu. Listan korrigerad. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Missa inte nästa veckas månadsfinal. Inköpet är höjt till $50+5 och rankingpoängen fler. Till på köpet slänger vi in ett bonuspris (som tillfaller en mycket nöjd 1:a) i form av en iPod Nano 4 GB... Klockan 20 onsdagen den 30 maj. Skriv upp i almanackan! Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Sorry, det är mycket nu. Listan korrigerad. Mvh ParadiseOscar gepe måsste ha spelat mycket om han är med på 2 ställen i listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 iPod Nano 4 GB... KLONK!!! MIN!!!! Trött på att förlora nu. Ojoj nästa vecka inget trams från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 gepe måsste ha spelat mycket om han är med på 2 ställen i listan? Jo, både GePe* och siffrorna blev en smula galna. Men, som skrivet, det är korrigerad och nu ligger den rätta tabellen i rankingtråden. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 kan jag få 10p till tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 är ju helt klart aningen skillnad på den vanliga 10 dollars turren och en för 50 dollar,kan nog vara så att det rent av hindrar många från att spela (om man nu kan påstå att det någonsin varit många som spelat den:P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Nya och gamla Paradise-lirare, Missa inte morgondagens turnering med extra mycket rankingpoäng + iPod Nano 4 GB i potten! Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Ligger turneringen ute? Jag ser den inte. Är jag lika blind denna vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Ligger turneringen ute?Jag ser den inte. Är jag lika blind denna vecka? Inte ditt fel denna gången. Turneringen ska vara ute inom mycket kort. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Nu är kvällens turnering online i lobbyn. Bara att signa up, kära vänner! Glöm inte att rankingenpoängen är mer värda än vid våra "vanliga" onsdagsturneringar och att kvällens segrare förutom rankingpoäng också får en iPod Nano 4 GB. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Nu är kvällens turnering online i lobbyn. Bara att signa up, kära vänner! Glöm inte att rankingenpoängen är mer värda än vid våra "vanliga" onsdagsturneringar och att kvällens segrare förutom rankingpoäng också får en iPod Nano 4 GB. Mvh ParadiseOscar Vad heter den?? Jag ser den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Är det någon som ser turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Efter att ha startat om klienten så dök den upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Ja, starta om är lösningen. Är det dubbla prispengar idag också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts