Gå till innehåll

Röstningsräknare. Rake nivåer.


bob_beach

Recommended Posts

Hej!

 

Jag tycker att en nivå mellan 500-1000 är rimlig för de flesta. Det har man råd att "förlora" att lägga ut en gång per månad. Går man högre tror jag att förlorar vissa som tycker att det blir dyrt. Sen är det ju väldigt bra att vi har börjat köra satteliter till stor turneringar. Målet måste ju ändå att få med så många spelare till varje turnering, så att vi får in mycket pengar till klubben. Sen tycker jag att vi kan expmpelvi på någon turnering kan köra typ 250 buy in, 250 unlimeted rebuy första timmen + 250 add on.

 

Mvh/Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med Jonas om att det är bättre med högre inköp och frezzeout i så lång utsträckning som möjligt. Sen är det väl klart att vi skall ha någon enstaka rebuy-turnering.

 

Med höga inköp till de stora turneringarna så tror jag vi kommer kunna ha mer folk under veckodagarna eftersom att satelliter då blir mer intressant. Vi såg ju nu innan GO att satelliter till den turneringen drog mycket folk. Sen tror jag också att folk utifrån är mer intresserade att komma till Gävle och spela, om inköpen är så pass stora att det lönar sig att komma inom pengarna. Jag personligen är inte så jävla tät ch kommer säkert kanske inte kunna vara med varje gång om vi har höga inköp. Men hellre det så får man spela fler satelliter istället.

 

Men som sagt. Hoppas att så många som möjligt röstar så ser vi vad medlemmarna vill!

 

Vi ses väl på Onsdag????

 

/ Henric BE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Posta era åsikter och utläggningar här istället för i gästboken så blir det lättare att hålla reda på vad som skrivs.

 

Denna punkt är en het potatis för många medlemmar har jag märkt. Bra med intresse och engagemang! Diskutioner är nyttiga.

 

/Henric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...