förklädda åsnan Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Jag kan: 1. Dricka ett sexpack folköl på under 6 minuter. 2. Ganska kunnig på konstiga årtal inom musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 16 piggelin glassar under 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zealous Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Jag tog en gång 20 klunkar direkt ur en Whiskey flaska. Inte druckit Whiskey sen dess dock. Gjorde detta för en polare tog 10 och jag skulle vara värre. Jag gick under min lumpen tid med 12 st lufttuber uppför en trappa på 30 steg bara för skoj skol. Lufttuberna är såna vi rökdykare använder. Klumpigt värre. Det var det ja kommer på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zealous Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 16 piggelin glassar under 5 minuter. Brain freeze? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
förklädda åsnan Postad 6 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 16 piggelin glassar under 5 minuter. Låter inte så värst imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 9 slice(en och en halv stor pizza) på pizza hut på 15min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 klunkade en cola ur burk på 3 sekunder, utan att rapa. Har alltid haft dyngproblem att dricka cola ur burk pga all kolcyra men den gången reagerade jag inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 klunkade en cola ur burk på 3 sekunder, utan att rapa.Har alltid haft dyngproblem att dricka cola ur burk pga all kolcyra men den gången reagerade jag inte ens 3 sek låter väldigt snabbt om de ska vart ur burken. tar nog längre tid att bara hälla ut de. "klunkade en cola ur burk på 3 sekunder", kanske förstod fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Har över 6 liter kiss i mitt skrivbord pga att jag inte orkar dra ner till toan på natten. Har glömt att slänga flaskorna. Edit: Är iofs inte så stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
förklädda åsnan Postad 6 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Att man har rekord i att på 17 sekunder få det att gå från slakt tillstånd till orgams är kanske inget man borde vara stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Att man har rekord i att på 17 sekunder få det att gå från slakt tillstånd till orgams är kanske inget man borde vara stolt över. Jodå. Effektivitet är det som räknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Jag gick under min lumpen tid med 12 st lufttuber uppför en trappa på 30 steg bara för skoj skol. Lufttuberna är såna vi rökdykare använder. Klumpigt värre. *suck* Man gor inte lumpen som rokdykare din sabla civilist! Civiltjanst kallas det och ar till for vapenvagrare, religiosa fanatiker och annat vekt folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 16 piggelin glassar under 5 minuter. Låter inte så värst imponerande! Tar gärna en utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 klunkade en cola ur burk på 3 sekunder, utan att rapa.Har alltid haft dyngproblem att dricka cola ur burk pga all kolcyra men den gången reagerade jag inte ens 3 sek låter väldigt snabbt om de ska vart ur burken. tar nog längre tid att bara hälla ut de. "klunkade en cola ur burk på 3 sekunder", kanske förstod fel jo de gick snabbt ja. om man trycker till tummen där tummen hamnar om man håller burken med högerhanden (mitt under drickhålet) så det blir en buckla innåt, då rinner det fortare ur burken, samt att man kan försiktigt skaka på den. Sen är det bara att öppna halsen och låta de sjunka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
förklädda åsnan Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 16 piggelin glassar under 5 minuter. Låter inte så värst imponerande! Tar gärna en utmaning Jag vet inte jag,jag är bara en fattig man som drömmer om att en dag bli pokerproffs,jag har nog inte råd med så många piggelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mended Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 få 4 jordgetingar i ansiktet på 10 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 få 4 jordgetingar i ansiktet på 10 sek Det är rätt långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Har över 6 liter kiss i mitt skrivbord pga att jag inte orkar dra ner till toan på natten. Har glömt att slänga flaskorna. Edit: Är iofs inte så stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Har över 6 liter kiss i mitt skrivbord pga att jag inte orkar dra ner till toan på natten. Har glömt att slänga flaskorna. Edit: Är iofs inte så stolt över det. En kompis brorsa åt en hel plåt lasagne (till 12 pers) i lumpen. En lumparkompis utmanade en polare i "slicka-asfalt-tävling", och vann efter att ha slickat över 1m asfalt. En polare såg Lejonkungen 39 ggr på bara ett par månader. EDIT: Nä, själv har jag nog inte gjort några kuliga rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 En kompis brorsa åt en hel plåt lasagne (till 12 pers) i lumpen. Två personer på skolan tävlade om vem som kunde äta flest panpizzor. En gav upp på 11 pizzor och den andra fortsatte till 14 pizzor eftersom han inte var mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla. Jaha, jag trodde ni menade rabbla alfabetet, inte skriva det... Nu var jag helt plötsligt inte lika imponerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla. Jaha, jag trodde ni menade rabbla alfabetet, inte skriva det... Nu var jag helt plötsligt inte lika imponerad... upp med en ljudfil nu! och artikulera tydligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts