Papa Kubo Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 Hej, Som de flesta redan vet är 24h riggat - allt i syfte att få lite sämre spelare (QoS och Johan Hjort med andra ord) att överleva lite längre. Jag har länge inte velat acceptera detta faktum, men jag kan inte längre blunda för sanningen. Idag har jag dock upptäckt ett finfint sätt att utnyttja detta: Spela 5CD, och varje gång du får en riktig skräphand som innehåller ett ensamt ess eller kung - 7TA42 exempelvis - gå med och släng fyra kort. Works like a charm! Bara ikväll har jag på detta sätt fått in två kåkar samt några tretal och tvåpar. Dessutom synar folk ofta; "Han kan väl inte ha något bra då han slängt fyra kort, alltså måste min QQ44 vara kung". Sådär, enjoy! /Sugadaddy. * Liten RP - QoS * Citera
Hjort Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 Kom igen på 27-3 och lägg VIP-poängen där din mun är. Citera
QoS Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 Som sagt, 2-7-3 poker at it most intrinsic form! - QoS Citera
eurythmech Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Jag kan inte hjälpa att tycka synd om stackarn som förlorade nästan hela sin stack mot mig häromdagen på sin kåk mot mitt fyrtal köpt på ett par. Citera
Hjort Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Jag kan inte hjälpa att tycka synd om stackarn som förlorade nästan hela sin stack mot mig häromdagen på sin kåk mot mitt fyrtal köpt på ett par. Det är sådana där turutdragningar som aldrig skulle ske i 2-7 TD, det renaste skicklighetsspelet. Citera
Recommended Posts