Gå till innehåll

BetfairPoker.com - Få upp till $800 i bonus och kortlek!


hegen

Recommended Posts

är det lönt att ta den här om man spelar NL100? finns de gott om FR bord?

 

 

Spelar du omaha 0.50-1 Pl så är det inga problem.

 

NL100 texas är lite lågt dock, blir bra mer lönsam om du lirar NL200 eller NL500. Glöm inte att teckna rakebackavtal bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså jag har precis klarat av den här bonusen och den va väldigt enkel på 2/4 FL eller 0,25/0,5 NL men inget lägre då blir det jobbigt...

 

bonusen betalas ut varje onsdag för dom MPP du har tjänat,

vad jag har fattat det rätt efter lite spel på denna sajt så får man olika MPPs ju större raken är. det är ganska skumt system men det är skit lätt bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså jag har precis klarat av den här bonusen och den va väldigt enkel på 2/4 FL eller 0,25/0,5 NL men inget lägre då blir det jobbigt...

 

bonusen betalas ut varje onsdag för dom MPP du har tjänat,

vad jag har fattat det rätt efter lite spel på denna sajt så får man olika MPPs ju större raken är. det är ganska skumt system men det är skit lätt bonus!

 

orkar inte förklara, men för er som spelar på så pass låga nivåer finns klart bättre bonusar där ute. High/medel stakes kombinerad med rakeback blir den lukurativ dock. En typisk "High-roller bonus"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...