Gå till innehåll

AbsolutePoker.com - Sign-up 100% $750


DoNNiaL

Recommended Posts

Funderar på att ta mig an AbsolutePokers pågående bonus:

100% upp till 750$ ui sign-onbonus låter ju helt okej.

(Bonuskod: AP750)

 

Skulle kolla här om det finns några som kan ge lite information om hur sidan fungerar. Har några frågor:

* Vilket nätverk tillhör AbsolutePoker.com?

* Hur är klienten? Vad jag läst har det vart lite upp och ner men inget

jag läst har känts riktigt aktuellt så jag skulle vara glad över lite

information med hur klienten är i dagsläget.

* Bonusen: Vanligtvis kör jag SnGs, MTTs och Cashgame. Har tänkt att sätta in 250E från min BR. Hur lätt är bonusen att klara av på de lägre borden?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt tiltande att spela där. att sitta med fullt inköp och försöka spela mot andra med lika stora stackar och sen kommer nån och köper in sig för minimum hela tiden...dessutom är deras kundsupprt typ krukväxter eller nått, mer idiotiska standardsvar får man leta efter. men om du ska lira där så skaffa RB också, dras inte från bonusen och vice versa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har uppdaterat klienten nu, ser bättre ut och känns bättre.

Förövrigt kör de uppdateringar nästan dagligen, men vet inte riktigt vad det är dom ändrar, för verkar vara likadant varje gång.

 

AP kör eget nätverk, men har ganska mycket kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. svaren som jag fått hittils får mig nog att avvakta ett tag till innan jag slår till på AP. Känns som att tryggheten går före bonusen. Dessutom finns det fler bra bonusar att hämta hem så det blir vidare spaning.

Får fortsätta bygga på rullen på Betfred under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du menar med tryggheten?

 

Är en mycket seriös sida, och jag har inte alls haft några problem med support, utan de har varit mycket hjälpsamma.

 

AP är ingen dussinsida som vissa B2B t.ex. utan brukar ha runt 10 000 spelade inloggade (varav väldigt många på playmoney dock, då dom erbjuder att lösa in typ några miljoner(?) playmoneychips mot 50$)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det Absolute Poker som har de finfina drinkborden? :lol:

ja ja vet att de hade förut iallafall för nått år sen, så man kunde välja party tillbehör på bordet typ cigg eller drink. nu har de nog tatt bort den funktionen men borden är väl kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan byta layout för bordet så att det blir helt ok att spela där

 

http://www.absolutepoker.com/tableSkins/main.asp

 

* Vilket nätverk tillhör AbsolutePoker.com?

 

De är en egen sajt vad jag vet och det är en seriös sida.

 

* Hur är klienten? Vad jag läst har det vart lite upp och ner men inget jag läst har känts riktigt aktuellt så jag skulle vara glad över lite

information med hur klienten är i dagsläget.

 

Orginalgränssnittet är inte speciellt vacker men det finns flera alternativa utseenden som man kan välja mellan så det är inget problem

 

* Bonusen: Vanligtvis kör jag SnGs, MTTs och Cashgame. Har tänkt att sätta in 250E från min BR. Hur lätt är bonusen att klara av på de lägre borden?

 

Ska du cleara bonusen på FLT bör du köra 2/4. Ska du lira turneringar sägs bonusen motsvara 10% rakeback. Bonusen är inte särskilt lämplig för NL spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...