Gå till innehåll

5/12 - Följ Ectors söndagsturneringar!

Recommended Posts

Postad

Nätet kukade ur så jag kunde inte komma in på forumet och pokersiterna strulade. Stress-synade en all in med A4 i BB på 24h trots att det inte alls va nödvändigt, sen kämpadej jag upp mig igen, kom till finalbord och åkte med QQ mot AK all in preflop. Kom 7:a tror jag.

UB åkte jag ut sedan en lös tomte slagit om enkelt två från knappen, jag sitter på sb med JJ och ställer in halva min stack, vilket motsvarar ungefär en potbet. Han synar och jag ställer in mitt sista på floppen AAQ han har QJ och så är jag ute.

Nu har jag precis börjat Stars, partypoker och paradise. Har inte varit så spännande i någon av dem. Ökat stacken något på party och minskat marginellt på de andra.

Postad

Runt 3 turneringar hela tiden och strul med nätet, ändå har du tid att skriva hela tiden till oss, nice mannen.

Kul läsning iaf och lycka till i dom nuvarande/kommande turneringarna.

Postad

Ganska ospännande... torskade en del av min stack med AK på paradise, men det va ett helt normalt spel så inget roligt att berätta där. På stars plockade jag upp lite chips med QQ mot en spelare som höjde i mittpos, jag slog om lite och bettade den låga floppen.... som sagt... inget rafflande.

Party... Folk på mitt bord spelar sämre än sämst... ett par över TT och allt kommer åka in.

Postad
En misslyckad stöld tog ur mig ur paradise... stars och party rullar på även om uppmärksamheten fastnat på dokumentären om john holmes...

Exakt samma scenario för mig, trött, distraherad av Holmesdokumentär, och misslyckad steal.