Magnum Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Forumet är segt som tuggummi för mig det tar minst 30 sec att byta sida Citera
eurythmech Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Gissar att det har med liveuppdateringen på poker.se att göra. Kanske skulle bli bättre om uppdatera var 30:e minut var standard? Citera
QoS Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Det var en lite databas grej som inte riktigt ville (inte relaterat till rapporteringen i sig), tror det är löst nu. Håller tummarna. - QoS Citera
majorj Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Det var en lite databas grej som inte riktigt ville (inte relaterat till rapporteringen i sig), tror det är löst nu. Håller tummarna. - QoS Funkar fint nu juh. Citera
stockdum Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Måste varit nått underligt i databasen också. Satt och läste en tråd om nått med Poker-SM och sen stod det att användaren mrmi var från Kristinehamn (jag är därifrån) så jag blev fundersam på vem det var. Det var för segt att kolla upp honom då men nu när det funkar så finns det ingen "är från" på honom. Det är inte så att PHP segar en del? Vi skyr PHP som pesten på jobbet. Kanske inte jag då men våra säkerhetsnissar gnäller stup i ett om det. Minst en säkerhetsuppdatering i veckan. /bengan (jobbar med nät på SUNET) Citera
Bluwajt Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Nån mer än jag som upplever forumet ovanligt segt atm? Citera
DaPine87 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Nån mer än jag som upplever forumet ovanligt segt atm? FÖr mig går det allafall lika snabbt som vanligt Citera
Bluwajt Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 FÖr mig går det allafall lika snabbt som vanligt Konstigt. PF och Poker.se går sjukt segt för mig, medans andra sidor fungerar utmärkt Citera
psykologen Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har varit samma sak för mig i flera dagar. Citera
tamtaram Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Glocalnet verkar ha problem enligt deras hemsida. Mitt internet funkar ivarjefall kass. Citera
The Grand Bark Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Konstigt. PF och Poker.se går sjukt segt för mig, medans andra sidor fungerar utmärkt Det är den omtalade expekteffekten som slagit till. Närå, allt funkar som vanligt hos mig iaf. Citera
JNL Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Är sjukt segt för mig och har så varit ett par dar. Hyfsat ofta tar det så lång tid att ladda upp en sida att jag måste göra nåt annat under tiden. Under långa tider är allt bara vitt. Citera
Aeis Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Tycker det går lite segt nu. Måste sitta med 2 pokerforum fönster uppe så man kan läsa på ena medan andra laddar. Citera
Aeis Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Hur kommer det sig att PF är segare än andra forum? PF är enda stället var jag behöver sitta med 2 fönster öppna för att slippa sitta och stirra på ingenting i 10 sek. Det låter ju väldigt lite men blir ju en stor del av tiden om man byter sida ofta. Citera
Juggler Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Är hela forumet segt eller mest startsidan? Citera
Recommended Posts