jey24 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Tjena! Jag behöver hjälp med att hitta rätt abonnemang/telefon eller vad som helst. Jag har haft en mobiltelefon förr i mitt liv, en ericsson nån gång i slutet på 90talet, så jag kan nästan ingenting om det här. Vad jag behöver är en telefon att ringa på när jag är utomlands och lite här i Sverige. Kamera kan väl också vara bra att ha i den. Vad ska jag göra? Köpa en sån där tre-telefon och ha ett billigt abonnemang? Det som jag inte är hundra på är ifall kostnaderna blir höga när man är utomlands. Jag ska vara borta i sommar och behöver ha den till att nå folk ibland. Det jag har kollat på än så länge är en Sony Ericsson Z520i, och sedan köpa något kontantkort till den? Jag vet inte vad som är bäst eftersom jag har noll koll. Kom gärna med idéer och lösningar. Citera
heltok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 köp kontantkort utomlands. blir snordyrt annars och jättebilligt om du gör det. k750i är en bra mobil. Citera
jey24 Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2006 Ja, k750i finns hos den affär som jag har rabbat hos. Den ser bra ut, men den ska tydligen vara operatörslåst. Innebär det att man inte kan stoppa i såna där kontantkort ifall man nu vill det? Citera
Joyga Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 bara dra o låsa upp den kostar väl nån hundring Citera
jey24 Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2006 Alright, jag tog k750i. Thanks for the help boy. Citera
Recommended Posts