SuperAnton Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 du tror att de e 7åringen som sjunger "zlatan-låten" som har skrivit den? jojo Citera
Supertequila Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Alltså för tydlighetens skull så handlar det om en bot på IRC. För de som inte vet vad det är så är det program som man skapade som vaktade kanalen på t ex EFNET för att ingen annan skulle ta kontrollen över kanalen medan man var borta från den. Boten hade inlagda matrix som kickade och bannade folk om de t ex svor eller floodade kanalen. Citera
Cat Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Eusebio - vem är du .. tror jag är Slobban Citera
dekutree Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Lyssnade på NRJ, där uttalade dom låtnamnet som "båt".. typ "båten anna" med basshunter.. men men,det visar väl mest hur intelligenta radiopratarna på NRJ är. Citera
dlinder Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Lyssnade på NRJ, där uttalade dom låtnamnet som "båt".. typ "båten anna" med basshunter.. men men,det visar väl mest hur intelligenta radiopratarna på NRJ är. Tycker väl iofs det är ett värre tecken att de ens spelar låten Supertequila: Matrix? Citera
eusebio Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Eusebio - vem är du .. tror jag är Slobban Lojl, hehe, jag känner jobie, el gordo mfl. Men du slobban om du går ut på måndag i Skara lovar jag att träda fram. Citera
BjornL1491910513 Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 skjut karln, och vad har han för hästsvans? Citera
SaInT Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Är jag den enda i Sverige som inte hört låten? Tänker göra mitt bästa för att inte höra den i fortsättningen heller. Citera
p0k3rk1ng Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Tycker väl iofs det är ett värre tecken att de ens spelar låten Vadå det är ju sån musik dom spelar hela tiden på NRJ? Citera
poker_oscar Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Är jag den enda i Sverige som inte hört låten? Tänker göra mitt bästa för att inte höra den i fortsättningen heller. Lycka till! Citera
demimonde Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Och jag som hela tiden trodde att han sjöng: Jag känner en båt, och när han snackade om kanal trodde jag han menade typ Göta kanal eller nåt... Tack för upplysningen I videon så trampar han ju faktiskt runt i KANALen i Malmö i en trampeBÅT Citera
Juzzam Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Snälla, ni som inte vet kan väl söka på IRC BOT på google. Så slipper ni flooda denna tråden med massor av spam. Citera
poker_oscar Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Snälla, ni som inte vet kan väl söka på IRC BOT på google. Så slipper ni flooda denna tråden med massor av spam. Ta't lugnt. Citera
Suppe Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 du tror att de e 7åringen som sjunger "zlatan-låten" som har skrivit den? jojo hmm, menar du om jag tror Elias som sjunger Zlatanlåten även har skrivit den så är svaret ja. Menar du att jag tror Elias skrivit Bot-låten så undrar jag vart du fått det ifrån, skrev ingenting som ens var i närheten av detta. Citera
Cat Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Eusebio - vem är du .. tror jag är Slobban Lojl, hehe, jag känner jobie, el gordo mfl. Men du slobban om du går ut på måndag i Skara lovar jag att träda fram. Hahah.. ses Citera
Shakespear Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 du tror att de e 7åringen som sjunger "zlatan-låten" som har skrivit den? jojo hmm, menar du om jag tror Elias som sjunger Zlatanlåten även har skrivit den så är svaret ja. Menar du att jag tror Elias skrivit Bot-låten så undrar jag vart du fått det ifrån, skrev ingenting som ens var i närheten av detta. 1) Elias är ingen person, det är namnet på gruppen 2) Elias (person(er) ur Elias) har skrivit Zlatan låten - Korrekt 3) Elias sjunger Zlatan låten - Fel. Det är Frans, en kompis till låtskrivarens son, som sjunger Citera
Saerdna Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 du tror att de e 7åringen som sjunger "zlatan-låten" som har skrivit den? jojo hmm, menar du om jag tror Elias som sjunger Zlatanlåten även har skrivit den så är svaret ja. Menar du att jag tror Elias skrivit Bot-låten så undrar jag vart du fått det ifrån, skrev ingenting som ens var i närheten av detta. 1) Elias är ingen person, det är namnet på gruppen 2) Elias (person(er) ur Elias) har skrivit Zlatan låten - Korrekt 3) Elias sjunger Zlatan låten - Fel. Det är Frans, en kompis till låtskrivarens son, som sjunger Korrekt. Citera
eroz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Appropå. Perrra har jag för mig dessutom är PF:are. Om jag inte misminner mig var det han som myntade begreppet "preraisa". Citera
Suppe Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 du tror att de e 7åringen som sjunger "zlatan-låten" som har skrivit den? jojo hmm, menar du om jag tror Elias som sjunger Zlatanlåten även har skrivit den så är svaret ja. Menar du att jag tror Elias skrivit Bot-låten så undrar jag vart du fått det ifrån, skrev ingenting som ens var i närheten av detta. 1) Elias är ingen person, det är namnet på gruppen 2) Elias (person(er) ur Elias) har skrivit Zlatan låten - Korrekt 3) Elias sjunger Zlatan låten - Fel. Det är Frans, en kompis till låtskrivarens son, som sjunger 1) Who cares? Solo"artist" eller grupp, det är en liten kille som sjunger låten om Zlatan och det var precis det som allt handlade om, om ålder... 3) Se punkt 1. Suppe = p0wned??? Ahh, en sån där 1337 kille. Tufft. Citera
SuperAnton Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Men herre jösses suppe, varför göra en grej av ingenting bara för att du inte vill ha fel? Citera
Ceritus Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Jag har inte hört låten. Men något speciellt måste det vara med den om den skapar en sånhär livlig diskussion Aja, lär troligen höra den på radio vare sig jag vill eller inte. Citera
hansolo Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908 hoppas ingen postat den tidigare, men helt underbar iaf =) Citera
Zealous Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Meh, hörde låten för ett tag sen i Lund på någon krog, fixade den när jag kom hem också gick jag o sjöng den i en veckan. Sen glömde jag den också läser jag denna tråden. MEH Citera
emilio_barzini Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 1. Låten är pinsamt kass och den bevisar bara vilken sjukt dålig musiksmak dom flesta har. (och då menar jag alla som röstar och gör så att alla topplistor ser ut som spya) 2. Att 99% av lyssnarskaran tror att han sjunger "båt" är väl inte så konstigt?. Hur uttalar ni "bot" ? Jag säger iaf "bått", vilket lätt kan misstolkas som "båt" i en sångtext. Bot är något man får när man har parkerat tokigt.... "poker-bot"....är det något man får när man gör en kass syn? "jag fick en bot, när jag gjorde en riktig dålig syyyn..." Citera
Recommended Posts