MajkTheBike Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Där satt den! Hörde den på radio på morgonen och se på fan, nu går man och nynnar på den. Otroligt vad lätt påverkad man är Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. http://hd.se/noje/2006/05/26/det_pinsamma_blev_en_hit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 den e rätt gammal vid detta laget handlar om en bot på irc eller mirc eller va det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 d var roligare när man höll på med scenen.. idag snackar alla om nukes os ånt... förr i tiden visste man allt så.... före alla NOOOOOOOOOOBS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 Videon är skrattretande, likaså låten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Hur kommer det sig att det postas så mycket OT i Poker Off Topic när det finns en Off Topic-kategori? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Kan rekommendera Perrra från klassiska mircwar som gjort parodi på basshunter. http://www.perrra.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Vilken skank dom har hittat för att vara tjejen i videon. brr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Haha, MirkPerrrrrrrrrrrrrrrrrra, jag känner han. Han har gjort en snygg låt om "slobban" också. Kika på http://www.perrra.nu *edit* jag känner honom heter det på korrekt svenska, sry Horace!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 asshunter äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Och jag som hela tiden trodde att han sjöng: Jag känner en båt, och när han snackade om kanal trodde jag han menade typ Göta kanal eller nåt... Tack för upplysningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 d var roligare när man höll på med scenen.. idag snackar alla om nukes os ånt... förr i tiden visste man allt så.... före alla NOOOOOOOOOOBS Även pokervärlden vimlar av gamla scenare... fast det är inte så konstigt, inget normalt liv är/var ju viktigt i båda världarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Men inte här också Kan nån flytta till OT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Claiwen Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908 Video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Det är ju en pokerbot han sjunger om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Var en på krogen som upplyste mig vad låten handlar om, nämligen om hur man tömmer sin tarmkanal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 d var roligare när man höll på med scenen.. idag snackar alla om nukes os ånt... förr i tiden visste man allt så.... före alla NOOOOOOOOOOBS Även pokervärlden vimlar av gamla scenare... fast det är inte så konstigt, inget normalt liv är/var ju viktigt i båda världarna... Jag var 1337 på tiden innan internet - på BBS:er osv. Då var telefonräkningen ens största fiende. Nu är jag 1337 på poker istället, right? Det är iaf mer lönsamt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 http://100mbit.perrra.nu/Asshunter-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 eggdrop ftw =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Alltså orka med alla fjortisar som tror att det är en båt. Alla vet ju att det är en cs-bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 jag trodde det var en båt. Men så stänger jag också alltid av efter första raden. Helst tidigare men jag är lite seg i reaktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Alltså orka med alla fjortisar som tror att det är en båt. Alla vet ju att det är en cs-bot. skojar du nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Några tjejkompisar till mig satt och pratade om den låten när jag kom in i rummet. Dom var ju helt övertygade om att det var en båt. Nog rätt många som tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Claiwen Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Fy fan för sånt här SKIT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cliff88 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Vilken skank dom har hittat för att vara tjejen i videon. brr! hon var ju skön, iaf när man inte såg ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Är det liraren i videon som skrivit skiten? Hade man skrivit en sådan låt och varit över 10 år så skulle jag nog aldrig visa mig på bild/film. Låter är urusel, kunde dock varit lite komisk om det nu varit några yngre killar som skrivit den, typ Zlatan-låten. Och på tal om ingenting så handlar "låten" varken om båtar eller cs, men det verkar som dom flesta förstått det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts