Gå till innehåll

Var spelar jag PL 7CS?


Baloos

Recommended Posts

Jag brukar spela när det finns bord på B2B men det är ju så sällan.

 

Party, Crypto och Ongame har bara FL och det verkar vara ungefär samma drag på Tribeca som på B2B. Finns det något ställe där det spelas regelbundet?

 

Jag är inte online mer än ett par timmar i veckan men har precis som du svårt att hitta PL 7CS. B2B är det endas som det ibland stimmar till sig på.

Hittar du något bra så släng mig en mess är du hygglo! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar spela när det finns bord på B2B men det är ju så sällan.

 

Party, Crypto och Ongame har bara FL och det verkar vara ungefär samma drag på Tribeca som på B2B. Finns det något ställe där det spelas regelbundet?

 

 

Prima har PL 7CS med hyfsad trafik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aah prima, visste att jag glömt något nätverk. Tack så mycket! Jag titta in där nu och det är några spel igång från 0.25/0.5 till 1/2.

 

Ja det är ett roligt spel som avkoppling till grindtexas.

 

Jag tycker stötpoker passar utmärkt som PL, kanske inte med bara 100bb men det funkar det med när folk inte betar ordentligt :D

 

Det är det svåraste spelet jag vet just pga av alla bluffmöjligheter som ständigt uppkommer och komplexiteten i bluffarna känns mycket jobbigare än i texas då det finns så mycket information att tillgå. Men det är kul just för att det inte finns så mycket utrymme för nötgrinders utan man måste vara med och tänka precis hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...