Gå till innehåll

PKR.com ... någon som testat?


LeoB

Recommended Posts

PKR.com är en ny pokersite som för tillfället är i betatest.

Det som skiljer den från mängden är att den är i 3d med figurer som kan göra gester, trixa med chips osv.

 

Jag tror de flesta här liksom jag inte bryr sig speciellt myket om den typen av funktioner.

Jag personligen ogillar normalt allt vad avatarer och dylikt lull-lull heter och desto simplare, snabbare och mer överskådligt desto bättre.

Poker i 3d verkade verkligen vara en usel idé.

 

Men efter att ha testat PKR lite grann så måste jag erkänna att jag tyckte det var rätt kul.

Visst...man får se lite färre händer per timme och det är en del fundamentala problem som att det är svårt att snabbt se vem som är kvar i handen eller vad som hände i showdown.

 

Men till min förvåning så fann jag att det faktiskt var riktigt kul att spela och att de gester och kommentarer man kan göra faktiskt ger lite extra krydda åt spelet.

 

Jag misstänker att fisken kommer komma stimvis och att många seriösa spelare och multitablers kommer hålla sig borta....så även om man inte får in lika många händer i timmen så kanske man inte kommer begränsa sin möjlighet att tjäna pengar allt för mycket.

Jag kommer nog göra en liten insättning då de kommer igång på riktigt och se hur det går iaf.

 

Är det någon annan här som varit med och betatestat?

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat lite som betatestare, och det är riktigt coolt. :)

Det är bara att anmäla sig på http://www.pkr.com/join/beta.aspx så kan man prova på.

 

Det är bättre i verkligheten än på filmen, inge röster och så är ju med i filmen (om jag minns rätt). Multitablande kommer de att lösa med en 2D klient som släpps lite senare.

 

Kom igen nu då, beta på allihop och kom med feedback till PKR så de kan förbättra det ytterligare! Jag vill ha folk att spela mot när det släpps för spel med riktiga pengar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...