zivax Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Någon mer som har problem med carlospoker på tain nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Någon mer som har problem med carlospoker på tain nätverket? Kolla ifall andra sajter funkar för dig (utom svenska spel) Det verkar vara ett vajsing i pokersvängen för tillfället Läs artikeln nedan om party ongame funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Har också problem med tain, fast då med Parbet. Man ska uppgradera mjukvaran, men man får ett felmeddelande när den har kommit halvvägs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Har också problem med tain, fast då med Parbet.Man ska uppgradera mjukvaran, men man får ett felmeddelande när den har kommit halvvägs... Har du provat att spela en annan klient, får exakt samma fel som dig på TAIN, men kan inte heller spela på de andra klienterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiskmos Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Jag kan inte ansluta till Full Tilt. Nån som lirar där som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zivax Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 uppgradera i morse då funka det . Paradispoker funkar inte häller=( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Tain funkar fint för mig, upgrader (expekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joelsson Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Nordicbet funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Har också problem med tain, fast då med Parbet.Man ska uppgradera mjukvaran, men man får ett felmeddelande när den har kommit halvvägs... Jag uppgraderade min förut (parbet) och det var inga problem. Inte att spela heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lite-on Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Även everestpoker funkar inte, ,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Allt om Tain: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17339&highlight=allt+++tain MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts