Jeppann Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Någon som vet om detta finns? Hade tänkt att lyxa till det när vi ska dit en weekend jag och flickvännen. Googlesökningar utan resultat, då jag bara hittar hotell med publik bubbelpool i relaxavdelningen. Citera
Jennez Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Finns val en massa hotell med bubbelpool pa rummet. Kolla in nagot hotell med lite hogre standard. Pa hemsidan kan man ofta se bilder pa rummen och har de da en bubbelpool kan du sla dig i backen pa att den ar med pa bild. Battre svar an sa kan jag tyvarr inte ge dig... Citera
chcar Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Seniorsviterna på Gothia Towers har det. Citera
rockefeller Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Elite Plaza? Men där lär det vara sviindyrt Citera
hansolo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 man aktar sig för bubblan vanligtvis, varför ska du bada i bubblan ?? förlåt men ja va tvugen.. Citera
Recommended Posts