Stoneburg Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Av någon anledning så vinner jag mer från mittenpos än jag gör från knappen. Uppenbarligen spelar jag inte särskilt bra i så fall, i och med att button är den starkaste positionen. Skulle vara bra med lite tips. Kanske limpar jag in med för mycket skithänder, eller så drar jag helt enkelt inte nytta av min position. Hur spelar man knappen bra? * RP - QoS * Citera
devalanteriel Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Vilken nivå, full table eller short handed, och framför allt vilken limit? Citera
Stoneburg Postad 3 December , 2004 Författare Rapport Postad 3 December , 2004 Alla. Statistiskt sätt vinner jag mer/förlorar mindre från mitten än knappen. Low-limit Fixed, PL och NL. Det var därför jag inte skrev nåt i topic, eftersom jag spelat ungefär lika mycket av varje. Kanske något mer FL och något mindre PL. Tror jag behöver en grundkurs i spel från knappen, har de det på Kom-Vux? [edit:] Full Table!! Spelar inte Short-Handed! Svarade jag på en grej i alla fall... Citera
Recommended Posts