Gå till innehåll

PF.nu Mix Cashgame


Hjort

Recommended Posts

Tänkte kolla vilka som är intresserade av att köra ett PF cashgame i stil med gårdagens, fast med multipla spel. Det löses rimligen enklast genom att köra flera bord samtidigt.

 

Här är mina förslag på vilka spel som kan ingå i mixen: NLT, PLO, FLT, PLO8, FLO8, S8, S, Sökö, 2-7-3, Badugi (finns bara på VC), Mörkpoker.

 

Uppenbarligen får man begränsa sig till en max 3-4 bord simultant.

 

Insatserna ska ju rimligen vara på en nivå som svider en del, men samtidigt inte så dyrt att folk inte orkar spela. Mitt förslag är väl något i stil med upp till 30-60 och $1000 för big bet. Jag kan tänka mig att spela lägre för sakens skull, men gör det helst inte.

 

En rätt stor fördel med det hela är att man blir mer förbered för ett vegasbesök om man lär sig att spela mixed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser att du bor i lund, brukar du spela på malmö pokerklubb?

Nej, jag är lite för lat för det. Har tänkt gå dit i ett halvår nu. Men så länge det bara är tråktexas är det inte så förrestande.

 

Tigergaming --> kina

Kan vi inte bara köra givar istället?

 

Jag är med på Texas och 2-7-3.

Måste ju få in lite spel som du inte kan också. Annars är det ju för tråkigt. Vad sägs om LO8 och S också?

 

Fanns det inte någon sajt som hade DC?

Games Grid, men det är värdelöst upplagt.

 

Så, vilka limits spelar ni?

Från x/x till 30/60?

Vore roligt att vara med men jag har inte speciellt mkt i rullen för tillfället

För min del så spelar jag nästan hur lågt som helst, bara det är mixgame och någorlunda seriöst spel. Jag behöver träningen.

 

Hittade Hjort en fiskdamm igår månne...?

Inte på NL, men om vi får igång lite texasspelare som försöker lira stöt och LO8 så kan det nog bli nåt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...