Weedobooty Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Inspirerad av den pokermaraton som har diskuterats här det senaste dygnet, har jag bestämt mig för att spela en poker-sprint. Jag kommer att spela 27 minuter. Kvart i nio kommer jag att sluta och börja betala räkningar istället. Jag kommer inte att äta nånting - inte ens nudlar. Blir jag kissnödig, så skiter jag i det. Ringer telefonen ger jag fan i att svara. Medan jag spelar kommer jag att lyssna på Scott Stapp, Warren Zevon och kanske nån gammal Van Halen. Håll tummarna! Citera
cOP Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 haha vart kan man raila denna underbara idé? Citera
Duncan_Edwards Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Får du ont i huvudet kan du power-nappa i två-tre minuter Citera
Weedobooty Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jahapp, då var det klart. Ingen huvudvärk eller nånting. Plussade $87 Undrar om man kan hyra en liten gubbe som betalar räkningarna åt en för 87 dollar i månaden... Citera
stenarn Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jahapp, då var det klart. Ingen huvudvärk eller nånting. Plussade $87 Undrar om man kan hyra en liten gubbe som betalar räkningarna åt en för 87 dollar i månaden... Jag kan göra det ifall jag slipper använda mina egna pengar för att betala dem Citera
majorj Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jahapp, då var det klart. Ingen huvudvärk eller nånting. ... Då kan du iallafall inte ha lyssnat på van halen. Citera
Cyntax Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jahapp, då var det klart. Ingen huvudvärk eller nånting. Plussade $87 Undrar om man kan hyra en liten gubbe som betalar räkningarna åt en för 87 dollar i månaden... Får vi se några HH's då? Citera
Duncan_Edwards Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Får vi se några HH's då? Precis. Och lite statistik tack. Skulle hjälpa oss som förbereder oss för att göra liknande "crazy" grejer. Citera
Recommended Posts