Swalling Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Ja, då slår man ut han? Eller henne. Tog han eftersom det bara är män som vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Ja, då slår man ut han? Eller henne. Tog han eftersom det bara är män som vunnit Du funderade aldrig över "honom"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeribobi Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Ja, då slår man ut han? Eller henne. Tog han eftersom det bara är män som vunnit Du funderade aldrig över "honom"? Lite mer off-topic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Kan inte hjälpa att killen stör sig på mej. Han behöver inte skriva i min tråd, men han verkar så gärna vilja så låt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 JAg tror på 2-3 svenska vid final table. Tror inte att jag kan namnet på någon just nu, alla "okända" svenskar. Sverige kommer vara näst bästa nation under main event efter USA. Hoppas få se bra resultat från Salmon!! Sen hoppas jag att Ken blir rejält utdragen av en norsk tomte, han brukar bli så himla rolig att kolla på då. Hoppas han får sitta på tv bord ngn gång!!! I övrigt go the mouth och helmuth! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Jag tror det är Dan Glimnes år i år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Hänger inte med, det var väll bara 3-4 år sen som vi hade en Moneymaker som vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Chansen att en viss tomte ska vinna minskar förstås när deltagarantalet går från 10 till 10000, men samtigt ökar chansen att någon tomte ska vinna (eftersom de flesta som fyller på deltagarlistan är tomtar (i detta sammanhang sett). Man kan ju också se det som att chansen att någon av de säg 50 bästa spelarna i världen ska vinna minskar ju fler tomtar som de måste slå ut på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Jag tror på Ken eller storåker med Telefonkiosk som outsider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betfrog Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 H@££INGGOL vinner, och det lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Du har inte tänkt på att proportionen skickliga spelare ändrats en del över åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isuckcallme Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Om Ayhan är med så blir han bästa svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Kan tänka mig Dan Glimne på finalbordet.. Fan vad tight jag tror han skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Kan tänka mig Dan Glimne på finalbordet.. Fan vad tight jag tror han skulle vara. Om han spelar som han skriver att man ska spela handboken kan det gå bra. Spelar han som han kommenterar så är han sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JollyTime Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 H@££INGGOL vinner, och det lätt! Ni som tror att X eller Y kommer vinna "lätt" osv...hur i hela fridens namn tänker ni då? Eller det är kanske det som är grejen, ni har nog inte gjort det. Om vi säger att H@££INGGOL är 100 GÅNGER bättre (ggr inte procent) än den genomsnittlige spelaren, så är chansen ändå bara precis mer än 1 % att han ska vinna. Verkar som vissa inte fattar hur mycket slumpen/turen spelar in i såna här sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 JollyCoca jag tror inte de tänker, de slänger fram sin favoritspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 jag någon random enmansföretagare som ingen har hört talas om förut blir bäste svensk. förutsatt att jag själv inte är med. då blir det såklart jag själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preacher Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Nån fjant som klonkat en satellit och fortsätter ha tur Tror med på det, det har ju varit så senaste 3 åren. kanske inte alla de senaste kvalat in på satelit men de var ju inga kända pokerproffs före VM-titeln.. Robert Varkonyi var ju inte heller känd. Och eftersom det är så innihelvetes många som kvalar via sateliter är det inte så konstigt att nån av dom plockar't. Vore skoj att se Lenáard och Sagström (har inget emot om det är på finalbordet, men annars räcker ett feature table, jag är inte så kräsen), aldrig sett Ken lira en endaste hand... någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Vore skoj att se Lenáard och Sagström (har inget emot om det är på finalbordet, men annars räcker ett feature table, jag är inte så kräsen), aldrig sett Ken lira en endaste hand... någonsin. Han var med i minst ett avsnitt av pokermiljonen, säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preacher Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Ja, just fan... var lite lite tveksam innan jag klickade på skicka. Enda jag kom att tänka på var det där Partypoker football-skiten där jag vet att han var med men som jag ratat. Hade förträngt pokermiljonen, lite oschysst att påminna mej. Hsh har jag inget emot att se han fler gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 team hink vinner via % Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Vore skoj att se Lenáard och Sagström (har inget emot om det är på finalbordet, men annars räcker ett feature table, jag är inte så kräsen), aldrig sett Ken lira en endaste hand... någonsin. Han var med i minst ett avsnitt av pokermiljonen, säsong 2. Femman visade hans HU match mot Greg Raymer också. Sen var han nog med lite från nån Monte Carlo turnering, fast jag vet inte om man fick se honom spela speciellt mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 kent lennart har också varit med på ett featured table på EPT säsong 1, sen om han spelade någon hand eller inte låter jag vara osagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Jag tror det är Dan Glimnes år i år.. oyeah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Jag tror att kniven har störst chans av svenskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts