Okok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Vem menar du? Bergsdorf eller? Nej. Typ Tobias nånting.. vettefan. Inte meningen att håna honom, men ärligt talat, han verkade ju faktiskt helt mongo Kanske var meningen för att psyka jänkarna iofs Edit: OBS! 2004 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Vilken plats kom han på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derpase Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Han som skriker? Mattias Andersson, han var ju skön ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas77 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Jag tror på Riverloser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Han som skriker? Mattias Andersson, han var ju skön ju! Ahh så kanske det var =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Black Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Henrik Walthersson alias Shiva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Thuritz, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Karl Möller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herodude Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Karl Möller. haha sån succe hade det varit, oooh vad jag hade velat se phil helmuth bli sönder all-in:ad av karl heads up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Karl Möller. Spelar han fortfarande? Skulle vara kul om Ken blev bästa svensk... tror dessutom han skulle må bra av lite mediautrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Karl Möller. haha sån succe hade det varit, oooh vad jag hade velat se phil helmuth bli sönder all-in:ad av karl heads up Phil Hellmuth, Ken, Matusow, Mattias Andersson, Dan Glimne, Ivey, Gdaily, Sam Fahra och Karl "All in" Möller på finalbordet. Möller äger sönder motståndet och slår ut allihopa! Där gick Kens chans att bli världsmästare, och han och Hellmuth gråter i varandras armar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vedis Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 jag tror på den svensk med mest tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vedis Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Ett stycke svensk på finalbordet blir det (vi snackar main event nu antar jag). Gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 jag tror på den svensk med mest tur Poker är ett skicklighetsspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tornis Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 men i en turnering på 5000 pers krävs flyt för att komma långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laito Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Du behöver inte slå ut alla 8000 spelare själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stockdum Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Turfaktorn blir större, men om det hade varit 10 spelare hade en som aldrig hade spelat poker kunnat vinna, nu kanske det blir 8000-10000 spelare med, du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Du behöver inte slå ut alla 8000 spelare själv Korrekt. Det räcker att inte bli utslagen själv. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 du KAN INTE ha sån tur hela turneringen och slå ut 8000 spelare. Man måste vara skicklig. Jodå, ingenting är omöjligt. Men skicklighet underlättar förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stridsman Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 MEN.. menade inte att man måste slå ut alla spelare.. men.. ni fattar.. ett uttryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Ja, då slår man ut han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 For att vinna en pokerturnering behover du bara sla ut en enda spelare; den nast siste. Eller vinna sista handen. Ja, då slår man ut han? Eller henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Jag tror att jag vinner!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts