Gå till innehåll

Första depositbonus trots att man fört över pengar tidigare?


AoZ

Recommended Posts

Säg att jag signar upp för en b2b sajt som erbjuder 100% bonus av en deposit för nya kunder men att jag överför pengar från ett annnat av mina b2b konton, visst kan jag fortfarande få min 100% deposit bonus när ajg väl sätter in pengar på riktigt?

 

Hoppas ni förstår vad jag menar. Jag vet att jag ej får bonus på summan som jag fört över från mitt andra konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Funkar bonuskoden fortfarande?

För att testa om bonuskoden fortfarande är giltig gör du en insättning (minimuminsättning går bra) med koden. Innan inbetalningen sker kommer man till en sida där man måste bekräfta insättningen. På denna sida står det om koden är giltig samt vilkoren för bonusen."

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25751

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar heller inte vara så snabb tyvärr. Ledsen att du har fått vänta på ditt svar.

 

Enligt vad jag har förståt så får du bonus på din första deposit och då en överföring inte räknas som en deposit så betyder det inte att du har bränt din chans utan ska kunna göra en regelrätt deposit efter det.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...