Jayel Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Sitter här på fyllan o kollar ept på eurosport... Ser Johnny Lodden(stavning?). Kom att undra på vad han kan tänkas nicka på div poker siter... Och vet att jag läst det här nånstans... Men som rubriken lyder.... Nån som vill hjälpa? //J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Jag använde sökfunktionen och enligt något inlägg ska han vara Bad_ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Sitter här på fyllan o kollar ept på eurosport... Ser Johnny Lodden(stavning?). Kom att undra på vad han kan tänkas nicka på div poker siter... Och vet att jag läst det här nånstans... Men som rubriken lyder.... Nån som vill hjälpa? //J prima=bad_ip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts